Beantwoord

Kan geen gebruik meer maken van Spotnet

  • 29 September 2020
  • 15 reacties
  • 1982 keer bekeken

Ik heb ook de bovenomschreven problemen en kom er maar niet uit. Bovengenoemde instellingen gedaan maar kom er niet. heb inmiddels opnieuw betaald maar blijft melden dat of gebruikersnaam of wachtwoord niet goed is. Weet niet meer wat ik moet doen. Ik denk alles maar verwijderen.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joh.boxum 10 October 2020, 14:30

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Betalen voor spotnet?

 

 

@Macabeus 

Hier een mooi artikel over nieuwsgroepen.

https://pcmweb.nl/artikelen/algemeen/usenet-waarom-downloaden-van-nieuwsgroepen-nog-altijd-trek/

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Joh.boxum. Welkom hier op het Forum. Ik zie dat de community al meedenkt. :slight_smile:  Hieronder kun je alle gegevens vinden die je nodig hebt:

Nieuwsserver voor tekstberichten: textnews.kpn.nl. poort 119
Binaire nieuwsserver: news.kpn.nl poort 119 

Opmerkingen: 
De nieuwsserver is uitsluitend te benaderen via een verbinding van KPN. Er is geen gebruikersnaam en wachtwoord voor het gebruik van de nieuwsserver nodig. 
Wil je meer informatie over nieuwsgroepen? Klik dan hier.

Reputatie 7
Badge +24

Hier doet die het gewoon hoor…

 

Ik zal nog wat proberen om het voor elkaar te krijgen. Doe er schermafdrukken bij misschien dat het helpt.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat zijn geen servers van KPN. Waarom kies je bovenaan achter provider niet gewoon voor KPN?

kpn1 en kpn2  al een gedaan. Geen oplossing. Doe er een foto bij.

Misschien alles verwijderen en opnieuw installeren?

Doe er ook nog een copy bij wat ik van sunnyusenet heb gekregen

 

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikersnaam en wachtwoord moet je bij KPN server leeg laten.

Reputatie 7
Badge +24

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Joh.boxum. Jammer dat het nog niet is gelukt. Heb je nog naar de instellingen gekeken die @Nick83 bovenstaand gebruikt? Dan zou het goed moeten komen. 

Ik kom er nog niet verder mee. Ik zal mijn zoon om raad vragen misschien dat ik ergens iets niet goed doe.  Mijn dank voor jullie reacties. Als het gelukt is horen jullie het.

Het lukt mij niet om alleen KPN in te vullen. Wel KPN 1 of KPN 2.

Ik kan het bijna niet geloven maar ik denk dat het weer werkt. hehe! 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy.

 

Reputatie 6
Badge +9

Goed om te lezen dat het weer werkt, @Joh.boxum. Waar zat nu uiteindelijk het probleem? Ik heb trouwens de afbeelding verwijderd uit je bericht, omdat je e-mailadres hier zichtbaar op stond. 

Het werkte weer toen ik de betaling opnieuw had gedaan. Stom maar ik had niet gezien dat de betaling mislukt was. Zal de leeftijd zijn. Bedankt voor de reacties. O.K. Natasja ik zal beter uitkijken.

Reageer