Kan geen internet bestellen

  • 12 August 2019
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Beste, Het lukt niet om mij aan te melden voor internet. Er komt telkens -op het einde van mijn bestelling- een foutmelding.
"Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw."

Heeft dit te maken met mijn Belgische nummer? Als ik het landnummer erbij vermeld geeft hij een foutmelding.

Ik wil jullie mailen of telefonisch contacteren om mijn bestelling door te geven vanuit België. Het bovenstaande 0800 nummer is niet werkzaam vanuit België. Hoe kom ik met jullie in contact?

Mvg,
Sirri

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Sirri, welkom hier.

Het makkelijkste is om vanuit het buitenland te bellen met 0031612001200. Begrijp ik het goed dat je ook je vaste telefoonnummer uit België probeert mee te nemen naar een adres in Nederland? Dat is namelijk niet mogelijk.

Laat het me weten mocht ik nog iets voor je kunnen doen.