Kan geen juiste verbinding krijgen met invoton

• 18 september 2013
  • 9 reacties
  • 3815 keer bekeken

Na Silverlight te hebben ingesteld BLIJFT dit op het scherm van invoton aanwezig en kan niet naar de TV worden gekeken..

9 reacties

Reputatie 3
Badge
Hallo Elwardn, 

Ik moet je eerlijk bekennen dat Invoton bij mij geen belletjes doet rinkelen. Een korte speurtocht levert dan ook hoofdzakelijk referenties op naar een bouwbedrijf. Ik zou je daarom willen vragen iets specifieker te zijn in wat je precies ziet en wat er niet goed zou gaan.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Er blijft steeds de vraag om Silverlight te starten en zodoende kan ik het TV programma niet opstarten.

Heb diverse malen geprobeerd met het weghalen van Silverlighte en dit opnieuw op te starten,

geen enkel resultaat.

Ook het opnieuw installeren van ivoton heeft niet geholpen.

Graag je zienswijze, waarvoor bijvoorbaat dank.

N.Elward.

Reputatie 1
Badge
Ik snap ook niet echt precies wat je bedoelt,

je probeerd en tv programma van uitzending gemist ofzo te bekijken? en heb je silverlight geinstalleerd? en wat is ivoton want als ik dat google komt er niks uit.

Sorry dat ik het verkeerde woord heb gebruikt, het juiste moet zijn "ITVONLINE"

Hopelijk kunnen jullie mij nu uit de brand helpen?

M.vr.gr. Nico Elward. 

Reputatie 1
Badge
Je hebt silverlight nodig om op itvonline een tv progrmma te kijken dus die moet je eerst even installeren.

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Nico,

Is het inmiddels gelukt? Je zou eventueel een andere browser kunnen proberen.
Silverlight is inderdaad noodzakelijk.

Met vriendelijke groet,
Danny

Beste mensen, mijn dank voor jullie reactie op mijn vraag inzake verbinding met Intvonline.

Ik snap dat Silvelight noodzakelijk is, HEB het ook geinstalleerd, doch bij het opstarten van

Intvonline wordt er WEER gevraagd naar Silverlight, terwijl  dat REEDS geinstallerd is.

Dat is het probleem!!

Graag, zo mogelijk jullie reactie hierop.

Bij voorbaat mijn dank.

M.vr.gr Nico Elward.

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Nico,

Welke browser gebruik je op dit moment? 
Ik adviseer je eens een andere browser te proberen.

Indien ook dit niet werkt raad ik je aan het ook eens op een andere pc te proberen.

Met vriendelijke groet,
Danny

Ik heb op dit moment Internet Explorer 10 en heb óók geprobeerd Google, deze geeft wel de website door, doch deze wil niet verder reageren.

Reageer