Beantwoord

Kan geen plandatum inplannen voor het maken van glasvezelpunt

  • 19 March 2023
  • 9 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste Kpn,

Betreft; Klacht - Kan geen plandatum inplannen voor het maken van een glasvezelpunt.

Ook ik heb het sinds 9 maart niet voor elkaar kunnen krijgen om een afspraak te maken, ook heb ik geen modem ontvangen.

Ik ben uren verder, meermaals weggedrukt. ... Na mijn verhaal te hebben gedaan wordt ik doorgezet naar KPNnetwerk waar weer van Gelder telecom achter zit.

De eerste afspraak om alles aan te sluiten is niet door gegaan de oorzaak lag bij  KPNnetwerk/ van Gelder telecom. Beide partijen wisten van niet van de afspraak op 16 maart. Appart!

Een medewerker heeft  de startdatum van mijn abonnent aangepast. Echter lukt het niet om een afspraak in te plannen met een monteur. Hoe het er nu uitziet is dit wederom voor niks.

​​​​​​Ik wist niet dat de ooit zo goede service van KPN niet meer bestaat. Het lijkt wel op een  net opgestart bedrijf waar basisprocessen niet goed ingeregeld zijn. Jammer!

 

​​​​​Wie kan mij helpen met deze ellende?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 20 March 2023, 18:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @glasvezeljourney, welkom op ons forum!
Voor alles over de status van je aanleg van glasvezel zul je inderdaad wel echt bij de netwerkbeheerder KPNNetwerk terecht moeten.
Als zij klaar zijn met het aanleggen en de infrastructuur om signaal over de glasvezelkabel te krijgen gaan wij verder over de installatie.

Het installatiepakket met het modem en alles hoor je in de week voor de geplande ingangsdatum wel binnen te hebben

Beste Thomas,

Dank voor de al bekende weg. Hier heb ik dus niks aan. Het proces wat beschreven wordt werkt blijkbaar niet in alle gevallen.

 

Het zou je sieren om een afspraak in te plannen of om te checken waarom het proces niet loopt.

Het antwoord wat je geeft is meermaals door je collega's gedeeld en is terug te lezen op de website.

Helaas.

Beste Thomas,

Dank voor de al bekende weg. Hier heb ik dus niks aan. Het proces wat beschreven wordt werkt blijkbaar niet in alle gevallen.

 

Het zou je sieren om een afspraak in te plannen of om te checken waarom het proces niet loopt.

Het antwoord wat je geeft is meermaals door je collega's gedeeld en is terug te lezen op de website.

Helaas.

Is een bekend probleem....zoek het zelf maar uit met de uitvoerder...die voor kpnnetwerk werkt…

Belachelijk dat de klant zelf moet zorgen/regelen om de glasvezelkabel aangesloten te krijgen.

Beste Thomas,

Dank voor de al bekende weg. Hier heb ik dus niks aan. Het proces wat beschreven wordt werkt blijkbaar niet in alle gevallen.

 

Het zou je sieren om een afspraak in te plannen of om te checken waarom het proces niet loopt.

Het antwoord wat je geeft is meermaals door je collega's gedeeld en is terug te lezen op de website.

Helaas.

Is een bekend probleem....zoek het zelf maar uit met de uitvoerder...die voor kpnnetwerk werkt…

Belachelijk dat de klant zelf moet zorgen/regelen om de glasvezelkabel aangesloten te krijgen.

Dank je, dit is wat ik bedoel. We sluiten een contract af met Kpn en niet met haar onderaannemer.

 

Nog steeds geen afspraak…en weer iemand die het niet snapt...

-----

Goedemiddag,

 

Vervelend om te horen dat er nog geen datum bekend is. 

 

Echter pak ik alleen de klachten op en ga ik niet over eventuele planning/datum wanneer een adres gereed gemeld wordt. 

 

Helaas kan ik uw hier dus geen concrete datum over geven. 

 

 

Met vriendelijke groet,

.........

Medewerker Klachtenafhandeling

 

Van Gelder Telecom B.V.

Sluiswachter 18

3861 SN Nijkerk

Tel.: 038 443 1429

Reputatie 7
Badge +24

Het lijkt wel op een  net opgestart bedrijf waar basisprocessen niet goed ingeregeld zijn.

Het "basisproces" is dat u geen afspraak maakt. Maar geduldig afwacht totdat u aan de beurt bent. Het klinkt cru. Maar dat is toch zo het lijkt te werken. Die onderaannemers hebben geen planning. En van afspraken trekken ze zich niks van aan.

Bent u nieuwe klant? Net verhuisd? Of zit u nu bij een andere provider? Moet er speciaal op uw adres glasvezel aangelegd worden? Of krijgt heel de buurt glasvezel? 

Ja we gaan u bellen luidt het antwoord maar wanneer weten ze niet... Af en toe denk ik doorverbonden te zijn met een instelling…

 

Ik ben een nieuwe klant, er loopt een glasvezelverbinding in huis welke opnieuw aangelegd moet worden vanaf de hoofdkabel.

Dit geeft men aan, de reden is onbekend. Overigens heeft de gehele straat heeft een glasvezelverbinding.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Overigens heeft de gehele straat heeft een glasvezelverbinding.

Sinds kort? Of al jaren?

Ik schat 2020.