Beantwoord

Kan het zijn dat mijn modem push meldingen blokeert?

  • 9 May 2019
  • 7 reacties
  • 379 keer bekeken

Ik ontvang sinds kort geen push meldingen meer van mijn bewakings camera. Volgens de fabrikant blokt mijn modem dit omdat er in korte tijd veel meldingen zijn geweest. Iemand hier ervaring mee of tips?
icon

Beste antwoord door Garry 22 May 2019, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
De Experia Box blokkeert die pushmeldingen in ieder geval niet, dat is wettelijk namelijk verboden.
Hoi @Garry . Welkom op het forum!
Erg vervelend dat je plotseling deze storing ervaart! Wat voor type modem heb je precies? En wat staat er precies in de handleiding van de bewakingscamera? Moeten er bijvoorbeeld ook poorten open gezet worden?
Wat voor ip camera systeem is het precies? Liefst merk en type. 🙂
Reputatie 7
Moeten er bijvoorbeeld ook poorten open gezet worden?
Uitgaand hoeven er nooit poorten open gezet te worden en hier dus ook niet.
Ik heb bij het instaleren geen poorten open hoeven zetten en werkte maanden lang prima.
ik heb een experia box v10 en mijn camera is een AlectoCam DVC 135.

heb al gereset maar helpt ook niet.
Ai, dan staan we voorlopig voor een raadsel. Zoals @wjb terecht aangeeft, blokkeert de experiabox niks. De V10 is tevens al een flink aantal maanden voorzien van dezelfde firmware en ik denk niet dat hier de oorzaak zit. Ik zou zelf, in zo'n geval de hele installatie opnieuw doen. Uiteraard geeft dat geen garanties maar het is wellicht het proberen waard. Ik vond op de website deze pdf: https://www.alecto.nl/media/blfa_files/QSG_DVC-135IP_ANDROID.pdf
Ik kan me voorstellen dat je dit zelf ook al geprobeerd hebt. In dat geval adviseer ik je terug te gaan naar de helpdesk van je camera's en aan te geven dat het KPN modem geen verkeer blokkeert.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!
Helaas nog steeds niet opgelost, denk dat het echt aan de camera ligt.
Ik ga daar maar mee terug om hem na te laten kijken.
Allen bedankt voor het mee denken.