Beantwoord

Kan ik als vaste klant ook korting krijgen?

  • 14 December 2021
  • 7 reacties
  • 146 keer bekeken

Kan je ook korting krijgen vaste klanten waar contact maandelijks opzeg naar is 

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 14 December 2021, 18:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +12

Kan je ook korting krijgen vaste klanten waar contact maandelijks opzeg naar is 

Nee, als vaste klant krijg je geen welkomstgeschenk/korting die nieuwe klanten krijgen. Je hebt die immers in het verleden al gehad. Als vaste klant kun je gebruik maken van andere voordelen. Als je bijvoorbeeld internet, tv en mobiel via KPN hebt krijg je €5 entertainment korting en korting op je mobiel. Tegenwoordig krijg je met Hussel ook het Pluspakket gratis (tv zenders).

Ik heb begrepen dat je als vaste klant toch korting kan krijgen of mee kan doen met akties.

Wil daar graag een antwoord op 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb begrepen dat je als vaste klant toch korting kan krijgen of mee kan doen met akties.

Wil daar graag een antwoord op 

Bellen: 0800-0402. Hier op het forum word niets met prijzen gedaan. Maar verwacht er niet te veel van. 

Badge +19

Dat bericht is inderdaad op internet geslingerd.  U zou de klantenservice 0800-0402 kunnen bellen. Hier wordt niets met prijzen gedaan. Het is wel zo dat hoe meer mensen korting krijgen hoe hoger de komende prijsverhoging zal zijn. Korting betaal je natuurlijk altijd zelf.

Reputatie 7
Badge +24

Dat bericht is inderdaad op internet geslingerd. 

Door een hobbyist die dat uit z'n duim gezogen heeft.

Ik heb begrepen dat je als vaste klant toch korting kan krijgen of mee kan doen met akties.

Wil daar graag een antwoord op 

Dat kan zeker als je het via het juiste kanaal probeert, ik zou zeggen bellen en vragen naar de afdeling opzeggingen en aldaar vragen of ze je een verlenging-aanbod willen doen. Meestal resulteert dit in een aantal maanden korting maar geen welkomstcadeau. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb begrepen dat je als vaste klant toch korting kan krijgen of mee kan doen met akties.

Wil daar graag een antwoord op 

Dat kan zeker als je het via het juiste kanaal probeert, ik zou zeggen bellen en vragen naar de afdeling opzeggingen en aldaar vragen of ze je een verlenging-aanbod willen doen. Meestal resulteert dit in een aantal maanden korting maar geen welkomstcadeau. 

En als het niet lukt, die korting, wel echt opzeggen en overstappen hé... niet flauw toch bij KPN blijven. Want reken maar dat het in het systeem blijft staan bij KPN. Later hoeft u nooit meer om korting te vragen, want ze weten: die blijft toch wel hangen.