Beantwoord

Kan ik geen diensten van KPN afnemen?

  • 20 March 2023
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Hoi allen,

Ik woon sinds vorig jaar in een vrij nieuw appartementencomplex (gebouwd ca. 2015). Toen ik hier kwam wonen snel Ziggo afgesloten, omdat ik snel zag dat er geen ADSL beschikbaar was.

Vandaag nog eens verder op zoek. De KPN postcodecheck geeft “Helaas, op dit adres kan geen netwerk worden aangelegd. Klopt de postcode?”. De postcode klopt zeker.

Betekent dit dat ik niet/nooit kan overstappen op het KPN netwerk?

Alvast bedankt!

Groeten Koos

icon

Beste antwoord door Ward_ 20 March 2023, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Betekent dit dat ik niet/nooit kan overstappen op het KPN netwerk?

Als er geen glasvezel aangelegd gaat worden door KPN Netwerk dan ben ik bang dat dat klopt.

Heb je hierover al contact opgenomen met de VVE of verhuurder?

Reputatie 7
Badge +10

Ik zou die conclusie minder snel trekken. Er is geen standaard uitleg voor elk antwoord dat je via de KPN PC checker krijgt.

Dit is wel iets te specifiek om zo algemeen te beantwoorden. Het zou kunnen dat er een technisch probleem was met de bouwer waardoor de adressen “geblokkeerd”zijn voor DSL bestellingen. Om maar een voorbeeld te noemen.

 

Het is sowieso wel een goed advies om contact te zoeken met de pandeigenaar om te vragen of deze vanuit de bouwer/ontwikkelaar informatie hierover heeft ontvangen bij de oplevering.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @KoosDijkstra en welkom hier op ons forum!

Wat @Ward_ zegt klopt wel. Ik zou zijn advies ook opvolgen en dit eens navragen bij de eigenaar van het pand. Hopelijk kunnen ze je vanuit daar van meer duidelijkheid voorzien.