Beantwoord

Kan ik in contact komen met de beheerder van een kpn gebouw

  • 26 February 2021
  • 4 reacties
  • 394 keer bekeken

Goedemiddag, in ons dorp is een KPN gebouw wat voor het grootste gedeelte niet wordt gebruikt. Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd uit te zoeken wie de beheerder van het gebouw is en of ik deze kan benaderen in verband met een vraag over verhuur. Onder andere een poging gewaagd via KPN support, het nummer van het hoofdkantoor en het nummer 08000150 . Bij dit laatste werd ik echter doorverbonden met een alarmcentrale. Niemand wist waar ik precies moest zijn. Daarom de vraag via dit forum. Ik ben erg benieuwd of u me kan helpen! Dank vast en met vriendelijke groet, Timo

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 February 2021, 16:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @VyDieren ,

Wat je in ieder geval kunt proberen is het nummer van KPN Netwerk,  ik vermoed dat ze daar wel iemand kunnen vinden die hierover gaat. 

Telefonisch contact opnemen

 

U kunt ons telefonisch bereiken op 0880 06 37 44 op werkdagen tussen 8:30 en 18:00.

Houd rekening met een langere wachttijd.

 

https://www.kpnnetwerk.nl

 

Een moderator had eerder iemand het hoofdkantoor geadviseerd, maar dat heeft bij jou dus geen succes gehad. 

 

Reputatie 7
Badge +9

@VyDieren Als het een KPN-gebouw is, is er als het goed is bij de ingang een bord aangebracht waarop informatie staat over de telefonische bereikbaarheid van de beheerder in noodgevallen. Wellicht dat je daarmee verder kan komen.

Piet.

Helaas staat daar alleen een pandnummer op. Geen telefoonnummer.

 

Reputatie 7
Badge +17

@VyDieren ik heb navraag voor je gedaan en we hebben een contactpersoon binnen KPN gevonden die dit in goede banen kan leiden. Zou je je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan geef ik deze gegevens door en zorg ik dat er contact met je wordt opgenomen.Â