Beantwoord

Kan ik met mijn (XS4all) KPN abonnement ook gebruik maken van de glasvezel van Free glasvezel van T-Mobile?

  • 16 August 2022
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Een vraag over Free glasvezel.

T-mobile gaat in onze flat Free glasvezel aanleggen in oktober.

Kan ik dan ook gebruik maken met mijn KPN Internet (xs4all) van deze free ADSL.

En of moet ik het sowieso toch maar laten installeren ?

 

icon

Beste antwoord door HansaanZet 16 August 2022, 14:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Willem Sodo  Ja dat kan T-Mobile verhoogt prijs 1Gbit/s-glasvezel en levert dat via KPN voor meerprijs - IT Pro - Nieuws - Tweakers

Bedankt voor je replay ...

Ik ben niet van plan om via T-mobile meer te gaan betalen, dan wacht ik maar tot KPN glasvezel kan leveren.

Dit antwoord als beste antwoord en er klopt gezien de vraag stelling helemaal niks van en dan likt er nog een moderator ook het bericht, wat is lezen toch moeilijk.😯😮

Als T-Mobile een glasvezel verbinding aanlegt heeft KPN daar helemaal niks mee te maken, en KPN wil er niet over leveren, want KPN levert in principe niet over andermans netwerken, een paar kleine uitzonderingen daar gelaten dus kan je niet je (XS4all) KPN abbo over glasvezel krijgen.

@Willem SodoAls T-Mobile bij jou een glasvezel netwerk neerlegt kan ik je maar 1 advies geven, stap over op T-Mobile (Freedom kan ook als je wilt) als je snel glasvezel wil, de kans dat KPN er een netwerk naast gaat leggen de komende 10 jaar is verwaarloosbaar en het is zelfs een kleine kans dat die er ooit komt.

T-Mobile rekent geen hoger tarief op hun eigen netwerk, alleen als ze via de glasvezel kabel van KPN leveren op jou adres, dat is dus niet van toepassing.

HansaanZet,

Bedankt voor je replay, dat idee had ik ook dat kpn dat nooit zou doen.

Dan maar geen glasvezel, ik heb totaal geen zin in om al mijn email adressen en websites te veranderen.

Ik heb nu ook een snelle abo kpn, voorheen xs4all.nl, ik baalde toen ook dat we over gingen naar KPN.

Groet,

Willem

Reputatie 7
Badge +24

Ik zou adviseren om het wel aan te laten leggen. Als ze dat gratis willen doen. Want misschien veranderd u nog wel eens van gedachte.

Beste Nick,

Dat laat ik ook zeker doen, ze zijn al bij ons langs de deur geweest.