Beantwoord

Kan ik mijn Experiabox V7 omruilen?

  • 17 April 2019
  • 9 reacties
  • 284 keer bekeken

Hallo,

Mijn netwerkverbindingen en internet access valt geregeld enige tijd weg.

Afgelopen tijd heb ik een groot aantal nieuwe apparaten aangeschaft die bedraad en/of draadloos contact maken met het netwerk. Voorbeelden zijn Google Home, Lora Gateway, NAS, Oculus VR.

Bij al deze apparaten en de laptops van de gezinsleden komt het euvel voor.
Door gebruik van deze nieuwe apparaten wordt het probleem irritanter, zo begint b.v. Google Home te praten als de verbinding wegvalt.

Mijn vermoeden is dat het probleem met de Experiabox te maken heeft omdat ik een storing die langer aanhoudt kan oplossen door de Experibox uit/aan te zetten.

Is het mogelijk mijn box V7 om te ruilen voor een modernere box?

Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door RBxx 17 April 2019, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @TonyLu

Je kan de KPN klantenservice (gratis) bellen op 0800-0402 (24/7 bereikbaar), deze Experia Box wordt tegenwoordig (zeker bij klachten) standaard omgeruild.

Of
Je wacht hier op de reactie van een KPN moderator. Zou je dan alvast jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer?
Deze gegevens zijn daar alleen door KPN moderators en jezelf in te zien.

Succes!
@TonyLu : Ik zie dat je nog geen gegevens hebt ingevuld. Heb je wellicht met het 0800 nummer gebeld?
Ik help je graag verder en als het nog niet geregeld is, volstaat het om je profiel aan te vullen en mijn een seintje te geven! Laat maar weten. 🙂
Reputatie 1
Badge
Hallo Tony, met deze tool kan je je hardware zien bij kpn en eventueel vervangen
Hallo,
ik heb mijn profiel ingevuld.

Alvast bedankt,
@TonyLu Dankjewel! Ik heb zojuist een vervangende experiabox opgestuurd. Ik hoop uiteraard dat je hiermee betere resultaten haalt. Laat je weten hoe het afloopt?
Erwin,
hartelijk dank, super!
Beste lezers,

mijn Experiabox V7 is omgeruild voor een V10a en alle problemen die ik ondervond zijn hiermee verdwenen.

De problemen die in ondervond was het wegvallen van de netwerk verbinding van zowel bedrade als draadloze apparaten.

TV kijken via een Laptop of Tablet heb ik nooit kunnen gebruiken omdat het beeld steeds bevroor, dit werkt nu ook prima.
Dank voor de update! Ik ben heel blij dat het weer werkt! Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden! 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Beste lezers,

mijn Experiabox V7 is omgeruild voor een V10a en alle problemen die ik ondervond zijn hiermee verdwenen.

De problemen die in ondervond was het wegvallen van de netwerk verbinding van zowel bedrade als draadloze apparaten.

TV kijken via een Laptop of Tablet heb ik nooit kunnen gebruiken omdat het beeld steeds bevroor, dit werkt nu ook prima.

Beste @TonyLu wat fijn om te lezen dat het allemaal na behoren werkt, en bedankt voor de terugkoppeling!
Ik wens je een goed weekend, en als er weer iets dan weet je ons te vinden. 😉