Beantwoord

Kan ik ook gebruik maken van de nieuwe prijzen, als bestaande klant binnen contract?

  • 25 January 2023
  • 6 reacties
  • 440 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Gisteren heeft KPN bekend gemaakt (ik las het op tweakers) de prijzen verlaagt te hebben.
Ik zou graag (in mijn lopende contract) van 200 mbit naar 1 gbit gaan nu de 1 gbit prijs omlaag is gegaan. Echter zie ik als ik in mijn KPN inlog nog de oude prijzen.
Ik heb een Hussel abonnement dus ik mag de snelheid per maand wijzigen.

Ik lees op internet dat het veel mensen lukt om toch de nieuwe prijzen al te krijgen.
Ik heb gebeld met KPN en het was niet mogelijk om de nieuwe prijzen te krijgen.

Waarom wordt dit voor de ene klant wel gedaan en de andere niet?

icon

Beste antwoord door Nick83 25 January 2023, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 3
Badge

Het is alleen mogelijk om het te wijzigen, indien je contract vrij bent. 

Reputatie 4
Badge +3

Het is alleen mogelijk om het te wijzigen, indien je contract vrij bent. 

Jammer, ik dacht dat je met een Hussel abonnement maandelijks kon veranderen van de snelheid (en dus ook van de nieuwe prijzen). Blijft apart waarom het sommige mensen wel lukt.

Mijn contract loopt nog ongeveer 4 maanden, dan moet ik nog maar even wachten :)
Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +24

Het is alleen mogelijk om het te wijzigen, indien je contract vrij bent. 

Jammer, ik dacht dat je met een Hussel abonnement maandelijks kon veranderen van de snelheid

Dat kan ook. U kunt dat. Maar dan wel binnen het Hussel abonnement. Met de Hussel prijzen.

Dat is bij mobiele abonnementen ook zo. Je kunt daarbij maandelijks de bundel wijzigen. Maar wel met de prijzen van de datum waarop het abonnement gestart is. En die zijn mogelijk anders dan de actuele prijzen die klanten betalen die op dat moment een nieuw abonnement afsluiten.

Mijn abonnement is al bijna 1,5 jaar verlopen maar ik krijg nog steeds de oude prijzen te zien als ik mijn abonnement wil aanpassen. Ik betaal nu 2,50 meer voor een 50 mbit abonnement t.o.v. het nieuwe 100 mbit abonnement. Als ik het vervolgens wil aanpassen moet ik 4 euro bij betalen. Dat zou betekenen dat ik dus 6,50 meer moet betalen voor 100 mbit dan iemand die nieuwe klant wordt?
Lijkt me niet de bedeling, dus ik verwacht van KPN dat ze ook voor bestaande klanten met verlopen abonnement de nieuwe prijzen hanteren. 

Reputatie 7
Badge +24

Wacht het gewoon nog even af. MijnKPN is nog niet bijgewerkt. Niemand kan daar momenteel al kiezen voor de nieuwe abonnementsvorm. 

Als u geen geduld heeft, bel morgen KPN op nummer 0800-0402. 

Of loop even bij de KPN winkel binnen @TdgrootÂ