Beantwoord

Kan internet en tv pakket niet aanpassen

  • 10 September 2019
  • 13 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, ik zou vanaf 10-9-2019 (vandaag) mijn Internet en TV pakket moeten kunnen aanpassen maar ik kan het nog niet wijzigen! Hoe zit dit?

icon

Beste antwoord door Susan_ 14 September 2019, 09:37

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Lukas_

Heb je het eens geprobeerd via de website van KPN? I.p.v. met de app van KPN.
Reputatie 4
Badge +4
Beste @Lukas_

Heb je het eens geprobeerd via de website van KPN? I.p.v. met de app van KPN.

Via mobiel via laptop meerdere browsers en via de app het werkt overal niet.
Reputatie 4
Badge +4
Het is ondertussen wel gelukt, wel vreemd dat het vandaag pas kon
Reputatie 4
Badge +4
Heb het pakket aangepast , nu heb ik een sms ontvangen dat er zo snel mogelijk een monteur moet komen maar ik vraag me af waarom?

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Lukas_, bedankt voor jouw bericht!

Ik denk dat je abonnement tot en met de 10e liep, en je vanaf de 11e kon wijzigen. Anyway, het is gelukt begrijp ik! Ik heb even gekeken, en de monteur is nodig omdat het NT vervangen moet worden. Voordat dat vervangen is, zal het pakket niet worden geactiveerd. Dus ik zou zo snel mogelijk die afspraak inplannen :)

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!
Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen @Lukas_, bedankt voor jouw bericht!

Ik denk dat je abonnement tot en met de 10e liep, en je vanaf de 11e kon wijzigen. Anyway, het is gelukt begrijp ik! Ik heb even gekeken, en de monteur is nodig omdat het NT vervangen moet worden. Voordat dat vervangen is, zal het pakket niet worden geactiveerd. Dus ik zou zo snel mogelijk die afspraak inplannen :)

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!

Owh maar een nieuwere versie dan deze bestaat toch niet?

Reputatie 4
Badge +4

Goedemorgen @Lukas_, bedankt voor jouw bericht!

Ik denk dat je abonnement tot en met de 10e liep, en je vanaf de 11e kon wijzigen. Anyway, het is gelukt begrijp ik! Ik heb even gekeken, en de monteur is nodig omdat het NT vervangen moet worden. Voordat dat vervangen is, zal het pakket niet worden geactiveerd. Dus ik zou zo snel mogelijk die afspraak inplannen :)

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!
Owh maar een nieuwere versie dan deze bestaat toch niet?


@Susan_
Reputatie 7
Badge +21
@Lukas_, dit is geen eeuwenoude variant inderdaad. Ik kan het op dit moment niet verklaren, maar ik zie dat morgen de monteur komt! Dus zou je terug willen koppelen wat er gedaan is? 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@Lukas_, dit is geen eeuwenoude variant inderdaad. Ik kan het op dit moment niet verklaren, maar ik zie dat morgen de monteur komt! Dus zou je terug willen koppelen wat er gedaan is? :)
Dit was een google afbeelding 🙂 mijne zit nog aan de muur.
Reputatie 4
Badge +4
Monteur is gister geweest, hij hoefde idd niks meer te doen.
Reputatie 7
Badge +21
@Lukas_ fijn dat hij voor de zekerheid nog geweest is. Was dus een kort bezoekje! Helaas is dat voor de afhandeling dus wel nodig geweest. De order staat inmiddels op gereed, dus als het goed is dan werkt nu alles weer naar behoren 😉
Reputatie 4
Badge +4
@Lukas_ fijn dat hij voor de zekerheid nog geweest is. Was dus een kort bezoekje! Helaas is dat voor de afhandeling dus wel nodig geweest. De order staat inmiddels op gereed, dus als het goed is dan werkt nu alles weer naar behoren ;)
De wijziging was sochtens al doorgevoerd, smiddags kwam de monteur hij heeft een speedtest gedaan en toen was hij klaar. In de software of aan de hardware hoefde niks te gebeuren.
Reputatie 7
Badge +21
Dubbele check dus, maar top dat het geregeld is nu! 🙂

Reageer