Beantwoord

kan IP-adres niet verkrijgen

  • 9 June 2019
  • 8 reacties
  • 1790 keer bekeken

Er zijn al veel topics over dit probleem, maar geen oplossing die mij helpt. Ik krijg deze melding regelmatig op mijn Samsung s10. Sinds korte tijd klant van KPN maar krijg er nu spijt van.
Stroom van de experiabox halen helpt wel maar helaas maar voor korte tijd. Op iPad is er wel gewoon Wi-Fi verbinding.

Dus wat moet ik er nu mee?

Groet
Marlies
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 June 2019, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Ik heb al een vermoeden, maar toch vraag ik het maar even.
Welk type Experia Box heb je van KPN gekregen?
V 10a
Reputatie 7
Dan is mijn vermoeden juist.
Helaas heb ik geen oplossing voor het issue dat jij ervaart en ik hoop dat KPN de problemen met de V10A snel onder controle weet te krijgen.
Ik weet dat KPN de laatste hand legt aan een nieuwe versie van de firmware voor de V10A. Laten we hopen dat ze dit probleem ook hebben weten te tackelen in die nieuwe firmware.
Bedankt voor je reactie!!
Reputatie 7
Bedankt voor je reactie!!
Dat was geen leuke reactie natuurlijk, maar ik heb dit fenomeen helaas al te vaak langs zien komen op dit forum. Ik hoop oprecht dat KPN eens heel hard aan de slag gaat om de problematiek met de V10A voor eens en voor altijd te tackelen.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @MarliesvG, welkom! Ontzettend vervelend dat je hier tegenaan loopt 😞. Wij blijven alle gemelde problemen doorgeven en deze worden allemaal naar de technische collega's doorgezet. Het reproduceren, onderling contact met afdelingen en verwerken in de nieuwe firmware, duurt vrij lang, waardoor niet alle doorgegeven issues meteen worden opgepakt. Weet echter dat we hier wel doorlopend aan werken.

Wil je in ieder geval je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Mocht het nodig zijn, kunnen we jouw gegevens als voorbeeld doorzetten. Ervaar je nog andere problemen met het internet of gaat het 'alleen' om bovenstaande?
Triest dat er al zoveel geklaagd wordt hierover en er nog geen oplossing is. Onlangs ben ik over gegaan naar KPN maar nu heb ik er spijt van. Ik zal dan ook contact opnemen met de klantenservice om mijn abonnement stop te zetten. Heel jammer!!
Reputatie 7
Badge +30
Ik kan me voorstellen dat dit heel erg vervelend is! We blijven intern doorgeven dat er klachten zijn, dus goed dat je het blijft melden. Met je gegevens heb ik je lijn doorgemeten en die lijkt verder in orde. Je geeft zelf ook aan dat het op de iPad wel goed werkt, dus daar was ik eigenlijk ook vanuit gegaan. Ik ben bang dat ik helaas op dit moment niets anders voor je kan betekenen, excuses hiervoor!