Beantwoord

Kan m'n abonnement niet aanpassen in MijnKPN

  • 5 October 2020
  • 11 reacties
  • 654 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik wilde eens kijken of ik mijn internetsnelheid kan verhogen voor mijn huisaansluiting. Helaas krijg ik zoveel in de app als in chrome een leeg scherm te zien als "Abonnement wijzigen" kies. Is er een storing? 

icon

Beste antwoord door rick_blaine 13 October 2020, 13:39

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +10

HI @rick_blaine, wat vreemd dat het niet lukt om jouw abonnement aan te passen via de MijnKPN omgeving. Ik heb zelf ook even in MijnKPN gekeken, maar bij mij lukt het nu wel om het abonnement aan te passen. Ervaar je dit probleem op dit moment nog? Mocht je het probleem nog ervaren, dan kun je ons ook bellen op 0800-0402 (gratis). We kunnen dan direct naar de mogelijkheden kijken en het eventueel ook in orde maken. 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb al contact gehad met support, een collega van ne heeft hetzelfde probleem. Ze zouden een ticket aanmaken, er schijnen meer gebruikers te zijn die dit probleem hebben. Maar het zou deze week waarschijnlijk nog niet opgelost zijn... Ik weet dat het ook telefonisch kan maar ik wil gewoon even kijken naar de mogelijkheden en de prijzen. Het werkte voorheen gewoon goed bij mij maar nu dus niet in app of site. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rick_blaine 

Er zijn de laatste week inderdaad opvallend veel meldingen van mensen die online geen gegevens te zien krijgen. Je kunt dan inderdaad via 0800-0402 of anders via de chat jouw gewenste aanpassing laten regelen. Maar om jou een idee te geven in de mogelijkheden : 

Internet thuis kost minimaal 42,50. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen:

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de toelichting @rick_blaine. Wat goed om te horen dat je al contact hebt gehad met mijn collega en dat er vervolgstappen zijn uitgezet om dit probleem op te lossen. Op het moment dat er meer bekend is, dan nemen mijn collega's contact met je op om dit te bespreken. Mijn excuses voor het ongemak. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!

Reputatie 3
Badge +1

Vanmiddag nog eens geprobeerd en ik kreeg nu wel de mogelijkheid om m'n producten aan te passen in de app. 

Reputatie 6
Badge +10

Wat goed om te lezen dat het nu wel lukt om het abonnement aan te passen in de MijnKPN app! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!

Reputatie 3
Badge +1

Dankjewel Ron. Ik heb mijn internet van 200 naar 500 mbs verhoogd, alleen ik zie er nog niks van in de speedtest. Hoe lang duurt het voordat het wordt verhoogd? 

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben inmiddels gebeld door KPN om door te geven dat het probleem met Mijn KPN is opgelost. Mijn abonnement stond nog op het oude profiel dat gaat hij ook even oplossen nog. 

Reputatie 6
Badge +10

Dat klinkt goed.  Is de snelheid inmiddels ook verhoogd op de verbinding? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Ron, ja ik denk het wel, ik haal de 500 niet maar meestal wel ruim over de 400 up en down. Dus dit topic kan wat mij betreft op slot. Bedankt voor je hulp! 

Reputatie 6
Badge +10

Goed om te horen dat de snelheid nu ook omhoog is gegaan! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!

Reageer