Beantwoord

Kan mijn abonnement goedkoper, is Netflix gratis?

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 2434 keer bekeken

Ik zou graag een factuur check willen 

 

Admin: titel ingekort, i.v.m. duidelijkheid

ik zou mijn factuur wat omlaag willen bv onberktbellen eraf . ik betaal netflix nog apart ik hoor dat dit gratis is

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 August 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Paard6 , in MijnKPN kun je je huidige abo inzien en waar nodig/mogelik aanpassen.

Netflix is nog nooit gratis geweest.

Voor een jaar terug kun je als nieuwe Netflix-klant een gratis proefabo nemen voor 1 maand en dan stoppen of doorgaan met een betaald abo, maar i.v.m. misbruik is Netflix daar toen mee gestopt.

 

 

Reputatie 7

Hoi @Paard6, welkom bij ons op het forum. Netflix is inderdaad geen gratis mogelijkheid, wel kan je Hussel entertainment voordeel hebben op andere pakketten, als je zowel Hussel Thuis en Hussel mobiel hebt.

In MijnKPN kan je jouw pakket zien zoals Jan al zegt en eventueel dingen zelf uitzetten als je ze niet wilt, zoals BelOnbeperkt. Lukte het via die weg om het uit te zetten? Als het niet gelukt is kan je jouw forumprofiel volledig invullen, dan kan ik je factuur ook bekijken. Uiteindelijk ben jij degene die het beste weet wat je wel of niet gebruikt :slight_smile: Voor BelOnbeperkt is het ook de moeite om op de factuur naar de gesprekken te kijken, als je veel belt kan het zijn dat je met BelOnbeperkt juist goedkoper uit bent dan zonder.

Reputatie 7

We hebben geen bericht meer van je gezien @Paard6, is je factuur na bovenstaande duidelijk geworden? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.