Beantwoord

kan mijn eigen website niet updaten ivm "geen toegang persoonlijke map op ftp-server

  • 28 January 2019
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

ik probeer mijn eigen website (eentje uit de planet-tijd) te updaten maar ik krijg de melding "geen toegang tot persoonlijke map op ftp-server" , in het programma van de website-maker had ik de ftp-gegevens allemaal nog klaar staan en jaren zo gebruikt , met een gebruikersnaam en wachtwoord uit de planet-tijd
maar die herkent hij denk ik niet meer

kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Ftp-fout bij upl. eigenwebsite 4 February 2019, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Ftp-fout bij upl. eigenwebsite, welkom! Heel onhandig dit. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je daarnaast reageert op mijn privébericht, help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
We hebben via wat privéberichten al een aantal zaken uit kunnen sluiten. Je zou nog even kunnen testen of het wachtwoord klopt door in te loggen op de webmail. Heb je dat nog geprobeerd? Wat is daar uitgekomen?
Beste Marcia, het is best ingewikkeld

als ik via kpn webmail inlog met email : ***@kpnmail.nl met wachtwoord kom ik wel in een mailbox achtige omgeving maar zie ik geen mails (wat wel zou moeten)

als ik via "wachtwoordherstel voor email" probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen voor dit emailadres of ***@planet.nl zegt hij "emailadres niet herkend" , zelfde voor info@**.nl

info@**.nl kent hij weer wel als mijn KPN ID en zo kan ik inloggen op mijn KPN ID maar dat is nog niet mijn email omgeving

snap jij wat er aan de hand is?

Admin: e-mailadressen verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Ftp-fout bij upl. eigenwebsite, ik was gisteren vrij, vandaar nu pas weer een reactie van me. Het is me nu nog niet helemaal helder of het inloggen in de webmail lukt. Wat gebeurt er als je inlogt op de webmail met je @planet.nl e-mailadres en het wachtwoord wat je gebruikt voor je homepage? Er is namelijk een verschil tussen de kpnmail.nl en planet.nl, dus dat moeten we niet door elkaar halen.