Beantwoord

Kan niet inloggen op de webinterface

  • 16 July 2019
  • 4 reacties
  • 433 keer bekeken

Goedemorgen,

Een aantal weken geleden is bij mij thuis de Experiabox V10A geïnstalleerd. Nu wil ik graag een andere netwerknaam en het wachtwoord veranderen, dit lukt mij achter niet. Als ik naar de volgende link ga: http://192.168.2.254 en via de admin wil inloggen, klopt mijn wachtwoord niet. Ik heb het geprobeerd met het veld leeg laten en het wachtwoord van mijn wifi op dit moment, beide lukt het niet. Ik heb de modem ook al gereset maar zelfs na het resetten doet hij dit nog niet.

Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door RBxx 16 July 2019, 12:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @ChrissHelenaa
Op de achterzijde van de V10A, onder een kaartje wat eruit schuift, vind je het Admin password.
Daarmee kan je inloggen.

Voorbeeld:

Top! Het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +21
Super, succes verder.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @ChrissHelenaa, welkom! Fijn dat je er met hulp van Ruud uitgekomen bent! 🙂 Mocht je nog vragen hebben, laat je het ons dan weten?