Beantwoord

Kan niet inloggen op Experia Wifi

  • 2 October 2019
  • 6 reacties
  • 207 keer bekeken

Is hier inmiddels een oplossing bekend voor bovenstaand probleem of is hofje52 wellicht zelf verder gekomen? Ik heb helaas exact hetzelfde probleem maar zie nergens een bekende oplossing.
Hoor het graag!
Roy

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 October 2019, 08:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Kom je überhaupt wel bij de webinterface?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @RTe86, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je nog niet kan inloggen op je Experia WiFi. Standaard is de Experia Wifi te benaderen via 192.168.2.150. Je logt in met admin als gebruikersnaam. Het wachtwoord vind je onderop de Experia Wifi (web password). Heb je het ook geprobeerd via de Thuis App? Daarmee zou het namelijk heel makkelijk moeten kunnen..

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@RTe86, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is het inmiddels gelukt of kan ik je hier nog bij helpen?
Hallo Susan, bedankt voor je reactie. Als ik admin en het genoemde wachtwoord van de router gebruik krijg ik continu de melding dat wachtwoord of gebruikersnaam onjuist zijn. Daarmee krijg ik ook steeds een langer durende time-out waardoor ik steeds langer moet wachten om het opnieuw te proberen. Ik zal het nog eens via de thuis app proberen, maar kan ik dan ook in 1 van de Expedia WiFi komen qua instellingen? Of enkel die van de hoofdrouter?

Groet, Roy
Reputatie 7
Badge +21
@RTe86, elke Experia WiFi heeft een eigen inlog. Kan het zijn dat je met de verkeerde Experia WiFi gegevens inlogt? Oftewel, kan je het proberen met de gegevens die op de andere Experia WiFi staan? Er is namelijk wel een 'hoofd' gebruiker tussen die twee apparaten, en het kan zijn dat dat niet diegene is waarmee jij nu probeert in te loggen.
Reputatie 7
Badge +21

@RTe86, is het inmiddels gelukt met bovenstaande informatie om in te loggen?

Reageer