Beantwoord

kan niet inloggen op KPN Thuis app bij installeren Experia Wifi

  • 5 May 2021
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn Experia Wifi geinstalleerd en toen werd gevraagd een wachtwoord aan te maken. Nu probeer ik via de thuis app mijn internetinstellingen te beheren, maar hij geeft telkens aan dat hij het wachtwoord niet kent (en die had ik opgeschreven) en ook via de QRC code lukt het niet, dan loopt de app vast. Is resetten van de Experia Wifi de enige oplossing en zo ja wat gebeurt er dan? Immers mijn experia modem heeft nu alle wifi overgedragen aan het experia wifi kastje en ben bang dat ik straks helemaal geen wifi meer heb.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 8 May 2021, 11:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u inloggen op http://192.168.2.150?

Nee, via mijn pc lukt dat niet. Ik krijg de melding: 

Hmmm… can't reach this page

192.168.2.150 took too long to respond

Ook via mijn mobiel lukt het niet

Ik heb wel gewoon internet en wifi en kan alles doen op compu en mobiel

Hoi @IngridA : Heb je misschien iets aan dit topic:

Â