Vraag

Kan niet meer online gamen

  • 18 February 2019
  • 5 reacties
  • 218 keer bekeken

Hallo KPN, sinds ik KPN voor buiten gebied heb is het internet super snel! ik kon met mijn vriend goed online spelen enzo, totdat mijn vriend ook KPN modum voor het buitengebied kreeg toen konden we niet online meer, niet meer op PS4/Computer jammer genoeg maar we kunnen wel met anderen alleen precies WIJ kunnen niet online multiplayer meer. Is hier een oplossing voor? groetjes Dani Hoekstra

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @D Hoekstra, welkom! Begrijp ik goed dat jullie zowel via de PC als via de PS4 niet meer samen online multiplayer games kunnen spelen? En op het moment dat jullie beiden het modem voor sneller internet buitengebied loskoppelen? Dan werkt het wel weer? Kan je ook nog iets nauwkeuriger uitleggen wat er dan precies misgaat of welke foutmelding jullie krijgen?

Wil je als laatst je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?
Hallo @Marcia_ dank u voor u reactie, ik zal wat het hier wat nauwkeuriger uitleggen, sinds mijn vriend het nieuwe internet voor het buitengebied heeft kunnen we niet meer online multiplayer games spelen, bij de PS4 geeft hij aan dat het aan NAT-Type ligt (we hebben allebei NAT-Type 2) en op de computer geeft hij aan: kon niet verbinden, zo doende.

Gr Dani Hoekstra
Reputatie 7
Badge +30
Heel vreemd! NAT type 2 is wel de juiste. Wil je eens checken of jullie met het juiste IP adres verbinden? Je krijgt door sneller internet buitengebied een nieuwe namelijk.

Hoe kan ik precies dat na kijken? sorry voor de hele late reactie niet meer mee bezig geweest…

 

Gr Dani Hoekstra

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem! Ik weet eerlijk gezegd niet meer waar ik met deze vraag heen wilde. Heb jij poorten opengezet of UPnP aangezet in je modem? Het zou namelijk gewoon moeten werken met internet buitengebied. Heb je het recent nog eens weer geprobeerd of het werkt?