Beantwoord

Kan oude PTT verdeelkast in zijmuur verwijderd worden?

  • 19 January 2020
  • 5 reacties
  • 466 keer bekeken

Foto van kast in zijmuur

Net een ander huis gekocht, in de zijmuur zit een metalen afdekplaat zonder verdere aanduidingen. Na openen trof is aan wat er op de foto staat. Een oude PTT verdeelkast. Kan deze verwijderd worden of verplaatst? Ik wil mijn zijmuur graag isoleren en dit is een enorme koudebrug. 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 January 2020, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Ruud, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je wilt isoleren. Dan zal deze inderdaad in de weg zitten. Hoe het eruitziet wijst er wel op dat dit een kast is die we nog actief in gebruik hebben. Wat je hiervoor het beste kunt doen is contact opnemen met 0800-0150. Dat is de afdeling Infra die gaat over kasten. Zij kunnen voor je nakijken of deze nog actief in gebruik is. En ook kan er dan een case opgestart worden om te kijken of hij eventueel verwijderd of verplaatst kan worden.

Reputatie 7
Badge +24

Zal voor KPN heel wat kosten om zo'n kast te verplaatsen. Want die kabels lopen ook helemaal door de muur zo te zien.

Duidelijk, ik heb gebeld, wordt nu uitgezocht

Zal voor KPN heel wat kosten om zo'n kast te verplaatsen. Want die kabels lopen ook helemaal door de muur zo te zien.


Er zit nog wel wat lengte in zo te zien :-)

Maar of ze nog buigzaam zijn . . .

Zo te zien is het een aftakking van een oude kabel, of . .

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Reputatie 7
Badge +30

Duidelijk, ik heb gebeld, wordt nu uitgezocht

Goed om te horen, dank dat je het nog even hebt laten weten.