Vraag

Kan wifi tuner niet doorlopen

  • 13 November 2019
  • 14 reacties
  • 116 keer bekeken

Badge

Hoe kan je een wifi tuner uitvoeren terwijl elke keer aangegeven word dat het niet werkt en gegevens niet boven komen, omdat de wifi constant weg val? Dan neem je contact op met de chat, die zegt leuk dat je een ander toestel moet gebruiken, die heb ik niet en mijn mobiel is een maand oud. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


14 reacties

Badge +19

Welke experiabox heb je?

Badge

De nieuwste, sinds afgelopen september aangesloten namelijk 

Badge +19

Heb je de experiabox al een harde reset gegeven?

Badge

Ja

Badge +19

Vreemd!! heb je helemaal geen wifi verbinding met je telefoon?

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @That's me !  Als ik het goed begrijp, heb je problemen met de wifi verbinding thuis. Om de wifi-tuner te doorlopen moet je in het bereik van de wifi verbinding staan. Zodra je uit het wifi signaal loopt kan de wifi -tuner geen download/upload snelheid meten. Vandaar dat de wifi-tuner dan niet werkt. 

Wat je kunt doen, is de tuner nogmaals doorlopen en proberen binnen het bereik van het wifi signaal te blijven. Het maakt niet uit of de meting gedaan wordt halverwege de trap i.p.v. op de eerste verdieping. 
De gegevens van de wifi-tuner zijn erg handig voor ons om een beeld te krijgen van de situatie. 

Mocht je er dan nog niet uitkomen, laat het dan even weten.

 

Badge

Ik vind het toch knap dat als ik naast de box sta, de tuner het nog steeds niet doet want ik krijg steeds de melding "gegevens niet gevonden". 

Voor de zoveelste keer, wat ik al aangegeven heb zowel in de winkel, als hier, als op chat: ik kan de wifi tuner niet uitvoeren en kom dus al weken niet verder met de uitval van wifi 

Reputatie 7
Badge +17

@That's me bedankt voor je reactie! 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 

Badge

Gegevens ingevuld Lisa

Reputatie 7
Badge +17

@That's me,

Bedankt! Ik ga het voor je uitzoeken:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +17

@That's me Nog even gauw een vraag, behaal je de internetsnelheid bekabeld wel? 
 

Badge

Geen idee, hoe kan ik dat checken? 

Reputatie 7
Badge +17

Geen idee, hoe kan ik dat checken? 

@That's me , meestal controleren we dit via een vaste computer of laptop door deze aan te sluiten op de Experiabox via een netwerkkabel. 
Als dit niet mogelijk is. Ondertussen ga ik even aan de slag met de gegevens die je hebt ingevoerd. 

Trouwens.. Heeft het voorheen altijd wél stabiel gewerkt en is het nu langzamerhand minder geworden, of was het altijd al matig?

Badge

In september heeft de kpn monteur het geïnstalleerd, 3 weken heeft 't goed gewerkt en daarna val de wifi steeds weg. 

Reageer