Beantwoord

Kan wificode en wachtwoord niet meer lezen op Experia Box

  • 15 January 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedeavond ik kan de code van me WiFi niet meer lezen ook het wachtwoord niet wat moet ik doen

 

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 January 2020, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Karinantersijn, welkom! Jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Hoe komt het dat je het niet meer kan lezen? Is het modem al zo oud dat deze zodanig versleten zijn of is er iets mee gebeurd?

 

Kan je via http://192.168.2.254 nog wel inloggen op de webinterface van de Experia Box? Met gebruikersnaam ADMIN en een leeg wachtwoord, zou je daar de eerste keer in moeten kunnen. Je kunt dan jouw wificode lezen én zelf een wachtwoord instellen. Heb je een V10A, dan staat het wachtwoord op de sticker achter het kaartje. Je kunt er ook voor kiezen om met onze servicetools het wachtwoord opnieuw in te stellen.

 

Wil je even laten weten of het gelukt is?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, ben je er uitgekomen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.