Beantwoord

Kantoorpand zonder kabel

  • 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

Beste Forum,

 

Ik ben zojuist met mijn bedrijf in een gloednieuw kantoorpand gegaan en hieruit bleek dat de eigenaar van het pand had gelogen over de internetkabel. Conclusie: geen internetkabel naar het pand. In mijn geval is glasvezel niet rendabel, maar wil ik wel onbeperkt kunnen internetten voor mij en mijn personeel.

 

Kortom: we zitten in een ‘buitengebied’ - ook al herkent KPN dit niet als een buitengebied. Is het mogelijk om dit op te lossen door een mobiel abbonement af te sluiten met onbeperkt internet, dit kaartje vervolgens in het modum te doen en vanuit hier te internetten? Of is dit een lastig verhaal?

 

Ik hoor het zeer graag!

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 July 2020, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Handig... sommige dingen moet je gewoon zelf checken.

Heeft het pand een eigen adres? Lijkt me wel toch? Zo ja: wat staat er voor dat adres op deze site? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Hallo @Joop Opmeer , nog beter is met de zakelijke tak van KPN contact op te nemen, dit is een forum voor particuliere gebruikers.

zakelijke klantenservice

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joop Opmeer, welkom op het forum! 
Heb je iets aan de bovenstaande antwoorden?

Wat zijn de mogelijkheden wél op die plek?

Glasvezel. Waarom is dat geen optie? Zeker met gebruik met meerderen lijkt me dat altijd beter dan het trage koperdraadje in buitengebied.

De kabel van bv. Ziggo. Coax ligt er wel? Dan is die ook een optie.

Los 4GvoorThuis abo bij T-mobile (KPN heeft dat niet los)

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!