Beantwoord

kapot nieuw modem

  • 15 August 2020
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

slechte service van kpn had geen internet ja sturen u een nieuwe moet gelijk de oude inleveren anders krijg je de nieuwe niet mee doet die nieuwe het ook niet ja het zit in het modem we bellen u terug heb nu helemaal nietsĀ 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 August 2020, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U moet moet volgens mij ook een nieuw toetsenbord. Want de hoofdletters doen het niet. De punt ook niet.

Welk modem heeft u nu? En wat doen de lampjes op dat ding?

Hoi @Serge van DĀ . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat het modem stuk was? En het nieuwe modem doet het ook niet? Wat voor lampjes gaan er branden? En wat was de aard van de storing dat er een nieuwe modem gestuurd werd?

Het probleem zou namelijk ook in het KPN netwerk of ergens anders kunnen zitten. Alle info is welkom.

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Ā