Beantwoord

Kapotte experiabox?

• 20 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 1079 keer bekeken

Ik geloof dat mijn experia box het vanacht begeven heeft. Hij lijkt niks meer te doen. Zodra ik de stekker er voor 10 seconde uit haal en er terug in stop dan gaan alle lampjes branden (waarvan de helft oranje) en als ik een beetje op en neer beweeg met de stroomaansluiting op het apparaat dan gaan uiteindelijk de power op groen en alleen het internet lampje op rood. Op de reset knop lijkt hij helemaal niet te reageren. Ook achterop branden de lampjes bij de aangesloten internetkabels nietmeer.

Beetje raar, want ik heb de experia box nog maar 2 weken in gebruik. Zit er een soort van garantie regeling aan dat ik hem nog zonder extra kosten kan omruilen? En hoe snel zou zoiets kunnen aangezien ik nu niks meer heb, geen tv, geen telefonie en geen internet.
icon

Beste antwoord door Mellie 20 augustus 2016, 09:29

De KPN winkels doen dat niet meer, je moet de klantenservice bellen op 0800-0402 en dan helpen zij je verder, dat gaat het snelst.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Julevr,

Je kunt inderdaad zonder problemen een nieuwe Experiabox krijgen.

De snelste oplossing is als je naar de dichtstbijzijnde KPN winkel gaat.
Daar kun je hem ter plekke inleveren en krijg je meteen een nieuwe mee van hun mee terug.
Je hoeft alleen je modem en voeding mee te nemen.

Ik had een tijdje geleden ook problemen met mijn Modem en kreeg ook meteen een nieuwe modem in de KPN winkel.
Deze zijn er altijd in voorraad.
Reputatie 4
Badge +3
De KPN winkels doen dat niet meer, je moet de klantenservice bellen op 0800-0402 en dan helpen zij je verder, dat gaat het snelst.

Reageer