Beantwoord

keyco gestopt met registreren

  • 22 August 2019
  • 20 reacties
  • 961 keer bekeken

Beging dit een jaar een keyco GPS tracker gekocht bij KPN voor mijn zoon en beviel prima. Afentoe een verkeerd log (geeft afentoe een plaats 50+ km verderop aan) maar voor de rest werkt het prima.

Dus 3 week terug voor de vakantie een 2e gekocht en toegevoegd en werkte perfect.

Inderdaad werkte helaas. Afgelopen maandag 19 augustus is nr 1 om 16,49 gestopt en nr 2 om 16,39 gestopt met loggen en sindsdien staat er KEYCO IS OFFLINE.

Heb alles geprobeerd maar ze komen niet meer online.

De trackers werken wel gewoon want ik heb gisteren beide geüpdate naar de laatste firmware. Resetten via de app reageerd hij ook gewoon op.

Ik heb de trackers uit de app verwijderd en opnieuw toegevoegd.

Ik heb de app verwijderd van de telefoon en opnieuw geïnstalleerd.

Op andere telefoon de app geïnstalleerd

Meer kan ik niet doen lijkt me 😞. Keyco zelf geeft ook niet thuis dus vandaar daarom maar via hier waar ik het gekocht heb.
icon

Beste antwoord door Kjeld B. 28 August 2019, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Mijn KEYCO heeft voor het laatst een signaal verstuurd op 18-08-2019 om 10:57.
Ook ik kan via de app gewoon contact maken met de KEYCO. Ik kan deze bv opnieuw opstarten.

Ben dus niet de enige en ook die van jullie dus rond de zelfde data gestopt 😞.

Hopelijk kan kpn hier dus wat aan doen met de leverancier die niet thuis geeft.
Dag @GerwinH en @RvStraaten .
Wat merkwaardig en vervelend dat ze er zomaar mee ophouden. Ik heb er geen verklaring maar ik heb een mail adres gevonden waar je je vragen naartoe kunt mailen:

smartoutofhome@kpn.com

Kunnen jullie een mailtje sturen en eventueel de oplossing of verklaring met ons delen?
Beste allen,
Gelijke ervaring , vanaf dinsdag is KEYCO of line., opgeladen, resetten, herstart gedaan contact tussen app en Key is er. Is toch iets met rechten denk ik, niet vanuit gebruiker op te lossen. Heb afgelopen donderdag mail aan smartoutofhome@kpn.com gezonden, met beschrijving en screen prints. Nog geen reactie mogen ontvangen.
Oei, dat is niet zoals het hoort. Ik heb intern een mail gestuurd en om meer informatie verzocht. Mocht een van jullie wel een reactie krijgen via dat e-mail adres, zou je dat hier met ons kunnen delen?
Reputatie 2
Ik heb ook precies hetzelfde probleem.

Na lang zoeken deze thread gevonden en heb een mail gestuurd, ben benieuwd naar de reactie en reactietijd.

Zou wel handig zijn als een product als deze betrouwbaar werkt! Nu al een week off-line.... Ik mag toch hopen dat KPN deze service monitoort....
Ik heb smartoutofhome@kpn.com gemaild en redelijk snel mail terug en ze hebben het issue aangekaart bij de leverancier en verwachten zeer spoedig een oplossing.
Dat is goed om te lezen! Het probleem is dus in beeld en men zoekt contact met de leverancier. Ik hoop dat het snel verholpen is!
Reputatie 2
Goed om te lezen, maar in mij ogen nog geen antwoord.

De dienst werkt nog niet, en hoe zit het met de monitoring van deze dienst door KPN. Het kan tocb niet dat deze dienst er een week uit ligt en dat gebruikers die zelf moeten melden bij KPN?
Die van mij werkt weer!

Reputatie 2
Bij mij heeft het gisteren gewerkt, nu weer off line. Nog geen enkel antwoord gehad op mn mail...
Dear KEYCO users,

this is the official Service team of KEYCO itself. First of all, we apologize that we don't speak Dutch and writing to you in English language.

We received yesterday from a forum user the information about this existing forum site and the current issue with the KEYCO device. We informed ASAP our technical team to analyze the systems and found the issue by today morning which is solved now. Your KEYCO device should send now the updated GPS Location to your mobile KEYCO App. We would be very pleased if you could check it in your KEYCO Plus App.

Our team is permamently upgrading the server infrastructure, and with the last upgrade the communication between the servers were blocked by our firewalll for a part of our KEYCO users. We are very sorry about this issue and hope that your devices works now properly. If your issue should still exists, please fcontact our KEYCO Service Team directly via Mail service@mykeyco.eu. If you should get any other trouble with your KEYCO device in the future, please feel free to contact us directly to get a fast support.

We wish you a nice day.

Kindly Regards
KEYCO Service Team
@Prosperot Wat ik heb begrepen is dat de leverancier een issue had in hun platform en als het goed is sinds gisteravond is opgelost, wat los staat van de geleverde connectiviteit van KPN. KPN heeft de connectiviteit geleverd aan Keyco en uiteraard monitort KPN de connectiviteit, maar niet het platform van de leverancier.

Hopelijk werkt het weer! Om te zien of het device het weer doet, kun je uiteraard het beste naar buiten en de interval op 2 minuten zetten. Loop gelijk een blokje om, das meteen gezond voor de mens! 😁
Sinds gisteren werkt de KEYCO bij bij weer niet. Hij blijft offline aangeven terwijl hij volledig geladen is en hij al gereset is.

Is er een status pagina die end to end weer kan geven wat de KEYCO service status op t KPN netwerkt tot en met 't KEYCO platform? Alternatief een led status waaraan te zien is dat 't Lora netwerk up is bij 't verzenden van een bericht?

Groet, Ralf.
Ai. Het is dus weer mis? Kun je mailen naar smartoutofhome@kpn.com ?
Ai. Het is dus weer mis? Kun je mailen naar smartoutofhome@kpn.com ?
zelfde probleem hier sinds gisterochtend, ik heb keyco direct gemaild op het email adres (service@mykeyco.eu) dat ze noemen in het bericht hierboven..
Net bericht gehad dat de dienst weer online is. De tracker meld zich inderdaad weer.

Onze keyco werkt niet, waarom niet? De problemen begonnen toen ze in het vliegtuig stapte en ze nu in Griekenland is.

Beste Monique, zover ik weet (toen ik het gebruikte) heeft de Keyco enkel een dataservice die alleen werkt in Nederland (geen geo roaming). Dat is waarschijnlijk niet het antwoord wat je wil horen nu .. Volgens mij staat deze info ook op de website en bij de asnschaf in de webstore.

Wat Kjeld ook aan geeft inderdaad. Sinds mijn laatste bericht is de dienst niet meer offline geweest en ik gebruik hem dagelijks.