Klacht!

• 31 mei 2013
  • 20 reacties
  • 5583 keer bekeken

WAT BEN IK GESCHROKKEN VAN KPN GISTERENAVOND,

In februari 2013 ben ik prive overgestapt op Ziggo alles in 1, dit omdat KPN helaas geen digitale tv kon aanbieden op mijn mobiel. Ik ontving de afgelopen maanden nog wel afschrijvingen van KPN. Ik heb gebeld en gevraagd waarvoor deze werden afgeschreven. Dhr Aroun ** ***reageert: meneer we zien het al en hebben het geregeld, alles is stopgezet. Ik vraag aan hem waar waren de kosten voor. Hij reageerde: deze kosten zijn voor het internet op zwaantjesdreef ** in Rucphen. Dit terwijl ik zelf op Bandeliersberg ** woon! Dit zijn de kosten voor het internet van mijn bedrijf. Deze stond blijkbaar prive omdat het gaat om KPN instap en omdat we landelijk zitten moest het prive omdat ze anders de snelheid van internet niet konden garanderen.

Ik heb de meneer dus gevraagd dit per direct te herstellen, omdat hij niet aangaf dat dit niet om mijn prive adres gaat. Hij zei niets meer te kunnen doen, het was net een ei wat kapot was gevallen. De mededeling was simpel: over 4  weken heeft u weer internet!! Maandag krijg ik 6 mensen personeel op kantoor en moet ik hen vertellen we liggen 4 weken stil. Desastreus voor mijn bedrijf, dit kan mij mijn kop kosten. Meneer er is niets aan te doen helaas.

Ik heb gevraagd om met een manager te spreken, met de backoffice, maar niets is mogelijk.. Dit is werkelijk verschrikkelijk en ik hoop dat u dit kunt oplossen,

dit is een NOODKREET! een dongel heeft daar geen bereik en ik zie geen oplossingen meer. HELP!

20 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

Wat een vervelende situatie!

Mijn collega Boudewijn heeft het bericht dat je op Facebook hierover hebt geplaatst opgepakt. Van hem heb ik je gegevens gekregen.

Vind je het goed dat ik zo even telefonisch contact met je opneem over deze situatie?

Met vriendelijke groet,
Koen

GRAAG

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

Op zowel je mobiele als vaste nummer kan ik je op dit moment niet bereiken. Ik zie dat er verschillende internet aansluitingen zijn op het adres.

Wat ik wil doen is een monteur laten komen die je modem op een actieve internetverbinding kan aansluiten.

Ik zal je over ongeveer een kwartier nogmaals proberen te bereiken hierover.

Met vriendelijke groet,
Koen

Hoi Koen,

dat zou een heel goed idee zijn, met een hele lange kabel dan?

Groeten Robert

je kan nu bellen hoor

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

Helaas kreeg ik over een langere periode een bezettoon op je mobiel. Ik heb een monteur voor je ingepland. De eerste mogelijkheid voor een bezoek is vanavond tussen 18 en 20 uur.

Ik heb hem in dat tijdsblok ingepland. Mocht dit niet uitkomen kan het eventueel ook morgen, ook maandagochtend is een mogelijkheid.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Koen

Graag maandagmorgen,

Vanavond heb ik een kookworkshop en morgen ben ik in de tuin van mijn vader, dus graag maandagmorgen tussen 9 en 12 dan?

Kan de monteur mij een half uur van te voren bellen op 06********?

Wat ben je van plan?

Ik wil je graag nog even telefonisch spreken, ben uit gesprek

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

Onze verbinding viel weg, en ik kon je vervolgens niet meer bereiken. Inmiddels heb ik even met het rayon gebeld om de monteur te verzetten.

Helaas is de maandagochtend inmiddels volgeboekt. Er was maandagmiddag tussen 12 en 14 uur nog 1 monteur beschikbaar: Ik heb deze voor je gereserveerd. Is dit akkoord?

Ik hoor maandag graag van je of de monteur het probleem naar wens heeft kunnen verhelpen.

Met vriendelijke groet,
Koen

Beste Koen,

Het is nu 2 over 2, is de monteur onderweg???

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

In de monteursbon zie ik als toelichting staan dat jouw storingsbon afgemeld mag worden i.v.m. "klant maakt zelf een nieuwe afspraak". (Letterlijke tekst.)

Klopt dit? Heb je na ons contact nog telefonisch contact met ons opgenomen misschien?

Hiernaast ben ik trouwens benieuwd of de internetverbinding in kwestie inderdaad niet werkt. Zou je dit kunnen controleren mocht je dit nog niet gedaan hebben?

Ik hoor het graag van je.

Met vriendelijke groet,
Koen

Nee natuurlijk heb ik niet gebeld! Ik zit hier de hele dag te wachten! De verbinding werkt nog altijd prima, vreemd maar raar, kun je me aub bellen??

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

Zou je me in een privébericht een nummer kunnen sturen waar ik je op kan bereiken? Op je mobiele nummer krijgt ik als ik je bel direct een bezettoon. (Net zoals afgelopen vrijdag een aantal keren.)

Met vriendelijke groet,
Koen

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

Zoals telefonisch afgesproken heb ik e.e.a. nader uitgezocht: Helaas is de ophefopdracht die ingelegd is wel de lijn van je kantoor.
De situatie is dat huisnummer 18 toevoeging 18 in het administratieve systeem (waar de ophefopdracht onder ingelegd is) gelijk is aan huisnummer 18 KANT in het technische systeem.

Aangezien de ophefopdracht nog gaande is (Je hebt ook nog verbinding) heb ik een achterliggende afdeling aangestuurd die de opheffing kan annuleren.

Ik heb het 06 nummer dat je eerder in het privébericht stuurde als contactnummer doorgegeven. Er wordt z.s.m. contact met je opgenomen.

Kun je me informeren als er acties in gang gezet zijn?

Met vriendelijke groet,
Koen

Beste Koen,

Dat is erg jammer om te horen. Betekent die nu automatisch ook dat wij niet dubbel betalen voor internet op deze locatie? Volgens mijn informatie nog altijd wel, omdat we een KPN instap abonnement hebben wat van mijn priverekening is afgeschreven (rabo 194382338) en nog afgeschreven wordt bij J Breedveld.

De verbinding heb ik nu idd, iedereen is nu aanwezig, zelfs met 2,93 mb volgens jou speednet en ik heb online radio! ik hoop dat ik snel gecontacteerd word zodat ze de opheffing kunnen annuleren,

Blijft nog wel staan dat deze opheffing in een ander pakket met bellen en op naam van kraftwell moet komen, de verbinding KANT dan.

ik wacht met smart af, want ik kan echt niet zonder internet komen hier.

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

De opheffing lijkt succesvol geannuleerd te zijn! Wat betreft het mogelijke dubbel betalen: Als ik in ons systeem op het rekeningnummer zoek wat je aangaf, is het enige actieve pakket op dit moment het pakket op de Zwaantjesdreef. Van dubbel betalen lijkt dus geen sprake te zijn.

Wat betreft het omzetten van het pakket naar zakelijk: Ik adviseer je het formulier op deze pagina in te vullen: http://www.kpn.com/zakelijk/service/bel-mij-terug.htm
Je wordt dan z.s.m. teruggebeld door een collega van de zakelijke markt die je hiermee kan helpen!

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dit graag van je!

Met vriendelijke groet,
Koen

Beste Koen,

Ok. Ik heb wel formulieren ontvangen voor de opheffing van dit pakket, maar dit is dus niet doorgegaan, prima nieuws, en COMPLIMENTEN! Fijn ik heb idd deze week niet zonder internet gezeten hier op kantoor,

Maar is het nu inzichtelijk voor je als ik bel, wat moet ik zeggen tegen jullie medewerkers om alle nummers etc en internet terug te vinden wat onder kraftwell valt?

Weet je zeker dat de overstap naar KPN instap zakelijk die ik vrijdag heb aangevraagd heb niet al in gang is gezet, ik kan je een mail sturen met een KPN bevestiging voor het KPN instap pakket, maar ik vrees dat dit weer op mijn vaders nummer is aangevraagd en niet hier, kan ik je dit sturen zodat je hiernaar kunt kijken?

BEdankt 

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

Als je bij het telefonische contact met de collega van zakelijk de postcode, huisnummer en de betreffende telefoonnummers doorgeeft, vindt de collega die je spreekt de juiste pakketten erbij, kan e.e.a. nakijken en kan vervolgens de juiste acties in gang zetten!

Helaas heb ik geen toegang tot alle relevante zakelijke systemen, vandaar dit advies.

Ik hoor graag van je of het gelukt is!

Met vriendelijke groet,
Koen

Goedemiddag,

Er is contact opgenomen door iemand van KPN adsl, maar die heeft geen kpn instappakket blijkbaar en wil isdn en adsl scheiden, snap er niets van dus eigenlijk. Ook is het kpn instap nu voor zwaantjesdreef 18a in gezet nav het annuleren en dit is ook niet de bedoeling want het gaat om 18 kantoor en niet om 18a en dat gaat ook mis nu, dus even afwachten allemaal,

Reputatie 7
Badge +21
Beste Kraftwell,

Heb je inmiddels wat duidelijkheid, middels bevestingsbrieven of -e-mails bijvoorbeeld, kunnen verkrijgen in de situatie?

Op het door ons eerder besproken adres zie ik geen mutaties de afgelopen weken.

Mocht je nog vragen hebben of mochten er nog onduidelijkheden zijn help ik je graag verder.

Met vriendelijke groet,
Koen

Beste koen,

Voor mij is het geheel nog steeds onduidelijk, 

Ik heb geen enkele brieven gehad, alleen dat het abonnement is opgezegd, terwijl het nog wel werkt,

Daarbij heb ik naamwijziging aangevraagd voor tel nr 0165 ****** omdat ik dit dan zakelijk wil zetten, ook daar al 2 weken niets van gehoord. 

Ik wilde dat er iemand was die alles inzichtelijk en helder kon maken,

Groetjes

Reputatie 7
Badge +21
Hallo Kraftwell,

Bedankt voor je reactie.

Ik ga ervoor zorgen dat je teruggebeld gaat worden door een collega van de Zakelijke Markt. Deze collega zal gaan kijken naar de omzetting van het door jou genoemde nummer naar zakelijk.

Hiernaast zal ik deze collega vragen voor jou inzichtelijk te maken welke producten er op dit moment allemaal actief zijn, zowel onder zakelijk als privé.

Ik kan je niet precies vertellen wanneer je teruggebeld gaat worden: De afdeling waar ik het verzoek neerleg heeft het enigzins druk op dit moment.

Als je bericht hebt gehad hoor ik graag van je of mijn collega je naar wens heeft kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Koen

Reageer