Klacht

• 12 april 2012
  • 5 reacties
  • 10007 keer bekeken

• Topper
  • 23 reacties
Ik wacht al twee weken op mijn aansluiting op KPN glasvezel, heb nu dus geen vaste telefoonverbinding, geen internet en moet noodgedwongen TV kijken via een tijdelijk Digitenne-abonnement.

Met bellen naar 0900 - 0747 kom ik niet verder. Daar wordt alleen gezegd dat ze ook niet weten wanneer de aansluiting gerealiseerd kan worden.

Ik wil nu een schriftelijke klacht indienen. Volgens klantenservice kan ik een mail sturen, maar op de contactpagina is geen mailadres te vinden. Wel een postbusadres, maar daarbij wordt verrmeld dat het wel 4 weken kan duren voordat brieven in behandeling worden genomen. Heb ik dus ook niets aan.

Dus: hebt u een mailadres voor mij, waar ik mijn klacht kan deponeren, met de zekerheid dat daar ook snel op gereageerd wordt?

5 reacties

En nu is mijn emailadres ook nog geblokkeerd en de helpdesk zegt er niets aan te kunnen doen.

Dus graag weer een reactie van Monique, via een persoonlijk bericht, ik reageer nu vanaf mijn werk.

Overigens heb ik nog geen reactie op mijn klacht ontvangen.

En het kan dus nog erger: gisteren is de monteur geweest en heeft een nieuw glasvezelkastje geïnstalleerd, maar geen signaal te ontvangen. Bij de centrale werd gemeld dat er "geen voorraad" is, maar dat zeiden ze 4 weken geleden ook al.

En ook deze keer was dat dus al wel bekend, maar heeft niemand mij daarover bericht. En er zal ook weer een nieuwe afsporaak met de monteur gemaakt moeten worden, dus dat gaat me in ieder geval weer een extra vrijdag kosten.

En ook nu weer: niemand die me kan vertellen wanneer het probleem wordt opgelost.

Inmiddels zijn veel heen en weer bellen de mailboxen weer bereikbaar, maar een deel van mijn oude mail is afgesloten.

Maar van de installatiedienst natuurlijk niets meer gehoord . . . . .

Niemand die iets kan vertellen, niemand ook bij KPN die zich verantwoordelijk voelt.

Nog steeds geen bericht van KPN.

Vraag aan Monique: al iets bekend over moment van aansluiten? Morgen staan we al op 5 weken vertraging.  Graag reactie. 

Ik wacht nu al 6 weken . . . . . . . . . .

Reageer