Beantwoord

Klacht

• 20 november 2017
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Waarom kun je van KPN nergens een email adres vinden om een klacht in te dienen??

Afgelopen vrijdag, 17 november, kwamen wij zonder internet, tv en telefonie te zitten. Dus klantenservice bellen. Van alles geprobeerd maar niets hielp. Het kwam er op neer dat er een monteur moest langskomen. Dit kon de dame niet inplannen, want het systeem lag eruit, kan gebeuren, ik zou dezelfde middag nog terug gebeld worden. Maar helaas werd niet terug gebeld. De volgende dag maar zelf gaan bellen. Monteur werd ingepland voor maandag de 20e. Maar zei de medewerker, omdat u nu helemaal geen internet heeft, krijgt u van ons een internetbundel op uw mobile telefoon. Echter die is van de T-mobile. Was volgens de medewerker geen probleem, ze moesten alleen 'even' contact opnemen met de T-mobile en ik zou vanzelf een sms krijgen wanneer deze geactiveerd zou zijn. Deze sms nooit ontvangen ! en dus ook geen internetbundel. Zondag in de loop van de ochtend, hadden we spontaan weer internet, tv en telefoon. Bellen met de klantenservice om de monteur af te zeggen. Dit lukte, eindelijk na een minuut of 5. Daarna de vragen neergelegd, waarom wij nooit zijn teruggebeld en waarom wij nooit een sms ontvangen hebben over het internetbundel. Antwoord medewerker: uhhhhhhhhhhhhh..... " ja dat weet ik niet en ik weet ook niet hoe het werkt als u T-mobile als provider heeft. Maar anders moet u zelf even contact opnemen met de T-mobile". Ja Hallo, jullie bieden mij iets aan en dan moet ik er nog zelf achteraan. !!! Zo dit wilde ik even kwijt, misschien toch maar eens denken om over te stappen naar Ziggo, want de wifi snelheid in huis is ook al zo mega traag !
icon

Beste antwoord door Bart_ 23 november 2017, 12:18

Hallo Barte320 en welkom op het Forum. Je klacht kun je uiteraard bij mij kwijt. Als ik lees wat er is gebeurd kan ik me voorstellen dat je bepaald niet tevreden bent met de gang van zaken. Om te beginnen zijn mijn verontschuldigingen voor de gang van zaken wel op zijn plek.

Het is trouwens zo dat we KPN Compleet-klanten een internetbundel kunnen aanbieden in het geval van een storing, zoals Gjtm ook al aangeeft. Ik vind het heel bijzonder dat het jou als ‘niet KPN-mobiel-klant’ is aangeboden, omdat we dat simpelweg niet waar kunnen maken.

Ik begrijp dat je verbinding inmiddels wel weer werkt zoals het zou moeten? Er kan heel goed een kortstondige storing aan ten grondslag hebben gelegen uiteraard. Dan over je WiFi. Mag ik je aanraden om deze pagina eens door te nemen? Je vindt er onder andere onze Verbetertool voor WiFi en daarmee kun je al veel zaken verbeteren.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Zou wat zijn als KPN even een bundel voor een T-Mobile klant kon aanzetten. Jammer dat dit u wordt verteld, is natuurlijk onzin. Alleen voor mobiele abonnementen bij KPN wordt er 50GB er op gezet.
Wat wifi betreft kun je beter eerst proberen er bij de huidige provider, KPN dus, wat aan te doen. Kans is namelijk groot dat bij een overstap er niks verandert. Slechte wifi heeft een oorzaak, zolang je deze niet hebt achterhaalt is het waarschijnlijk dat je bij Ziggo tegen hetzelfde probleem aanloopt.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Barte320 en welkom op het Forum. Je klacht kun je uiteraard bij mij kwijt. Als ik lees wat er is gebeurd kan ik me voorstellen dat je bepaald niet tevreden bent met de gang van zaken. Om te beginnen zijn mijn verontschuldigingen voor de gang van zaken wel op zijn plek.

Het is trouwens zo dat we KPN Compleet-klanten een internetbundel kunnen aanbieden in het geval van een storing, zoals Gjtm ook al aangeeft. Ik vind het heel bijzonder dat het jou als ‘niet KPN-mobiel-klant’ is aangeboden, omdat we dat simpelweg niet waar kunnen maken.

Ik begrijp dat je verbinding inmiddels wel weer werkt zoals het zou moeten? Er kan heel goed een kortstondige storing aan ten grondslag hebben gelegen uiteraard. Dan over je WiFi. Mag ik je aanraden om deze pagina eens door te nemen? Je vindt er onder andere onze Verbetertool voor WiFi en daarmee kun je al veel zaken verbeteren.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Barte320. Ik heb geen reactie meer van je gelezen op mijn bericht, dus ik ga er vanuit dat alles duidelijk is geworden. Mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk graag.

Reageer