klacht

• 29 juli 2012
  • 3 reacties
  • 9424 keer bekeken

Geachte heer/mevr.

Ik ben verhuisd naar een nieuw adres graag wilde ik mijn oude pakket mee nemen naar het nieuwe huis eerst kon dit niet en werd ik verplicht glasvezel te nemen en ik zou echt niks extra's betalen en precies het zelfde pakket hebben maar dan van glasvezel. Achter af moest ik dus toch meer betalen als dat ik gewend was dus heb ik gebeld en die menneer zei weer dat het wel mogelijk was mijn oude pakket mee te nemen naar mijn nieuwbouw woning. Ik kreeg alles opgestuurd alle kastjes met toebehoren en zou 16 juli aangesloten worden. Eenmaal 16 juli had ik nog geen activeringscode en de 16e gebeurde er niets weer voor de zoveelste keer terug gebeld er was iets fout gegaan en ze konden mij niet aansluiten. Ze zouden het uit gaan zoeken en zorgen dat alles het zo snel mogelijk deed, na weer gewacht te hebben moest ik weer zelf bellen om te vragen wanneer ze is van plan waren mij te bellen. Nog steeds wisten ze niets en kon niemand mij helpen. Eindelijk werd ik terug gebeld door een vrouw die vertelde mij dat ze niet wisten waarom ze mij niet aan konden sluiten en dat het weer fout was gegaan. Ze kon helaas niets voor me betekenen en ik zou moeten wachten tot aug. dit was ik niet van plan ik was nu lang genoeg aan het lijntje gehouden en zei dat ik over zou stappen, toen kon ze me wel ineens helpen en deed me een aanbieding van gratis een dongel opsturen zodat ik in ieder geval internet had en een digitenne kastje gratis zodat ik eindelijk weer tv kon kijken ook nog is 2 maanden gratis alle zenders zodra ik weer interactieve tv zou hebben en dit alles zou ik op een woensdag krijgen. De woensdag was voorbij het weekend was voorbij en weer niets! Weer gebeld en het was onderweg, een dag later sprak ik een man en die vertelde mij dat de dongel nooit besteld was! De zelfde avond werd ik nog gebeld en ze wisten nu eindelijk waar het probleem lag om alles te activeren zoals ik al 10 keer had gezegd dat het misschien aan de nieuwbouw woning lag maar dat was niet zo en ja hoor er was geen verbinding mogelijk omdat het nieuwbouw is en er geen aansluiting voor is ik kon het laten aansluiten maar dat kost 450 a 500 euro. Dus de volgende optie was glasvezel maar dat is weer duurder, aangezien ik al zo lang zat te wachten wilde ik akkoord gaan maar wilde ik na alle ellende wel zsm internet,tv en bellen hebben nee dit kon niet pas ergens in aug. en als ik het versneld wilde hebben moest ik weer een ander nummer bellen want daar konden hun me niet mee helpen.

Ik vind het belachelijk hoe ik ben behandeld en nu zoveel weken later nog steeds geen internet, tv of bellen. Ik was altijd erg tevreden over jullie maar na dit alles ben ik zeer teleurgesteld en vraag ik me af wat u nog voor mij kunt doen aangezien ik 3 juli al de sleutel had van mijn nieuwe huis en alles op tijd heb door gegeven aan jullie. Als ik nog langer moet wachten ben ik genoodzaakt over te stappen.

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
suzan1111, 

als ik je verhaal samenvat wilde je een gewone kpn abonnement verhuizen naar een adres waar dit niet mogelijk was (nieuwbouw), maar waar wel glasvezel werd aangelegd. Vervolgens vond je dit te duur en wilde je weer terug naar je oude abonnement. Dit was niet mogelijk omdat er geen voorzieningen waren en moest je toch weer wachten op glasvezel.

Klop dit verhaal zo in een notedop?  Is er trouwens nu een datum waarop je wel aangesloten wordt op glasvezel? Dan weet je tenminste hoe lang je er zonder zit... :@

groet, 

Fiberman.

Ik moest weer een ander nummer bellen voor glasvezel zodat ze het konden versnellen dit heb ik niet gedaan omdat ik niet van plan was weer 0900 te bellen. Ik wilde een klachten mail sturen maar dat kon niet zodat ze wat voor me konden doen. Ik heb er niets aan steeds weer 1 van de collega's te spreken en heel me verhaal opnieuw te doen. Er is dus nu niets besteld en de zogenaamde dongel die ik zou krijgen ook niet ontvangen!

Reputatie 7
Badge +28
Beste suzan1111,

Erg vervelend hoe deze aanvraag is verlopen. 

Ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vraag die Fiberman heeft gesteld; loopt er een nieuwe aanvraag, en zo ja is daar een datum van bekend?

Ik wil graag voor u uitzoeken of we de aanvraag kunnen versnellen. Hiervoor ontvang ik graag in een privébericht uw postcode, huisnummer en naam contractant.

Met vriendelijke groet,

Joran

Reageer