Beantwoord

Klacht

• 1 december 2017
  • 7 reacties
  • 772 keer bekeken

Hi, kunnen jullie mij helpen?
Ik wil een klacht melden bij KPN.
Maar als ik bel zeggen ze dat ik het online moet doen, en als ik online zoek zeggen ze dat ik moet bellen.
Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Iemand een idee? Chat doet het bij niet

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door PeterG 1 december 2017, 17:39

Een klacht kun je alleen per chat, telefonisch of per brief overbrengen ( https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm ). Internet kan ook: dit forum.
Je kunthier, bij bv dit topic, je klacht kort omschrijven. Een KPN moderator zal hier ook komen; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dus qua internet is het dit forum inderdaad.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Een klacht kun je alleen per chat, telefonisch of per brief overbrengen ( https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm ). Internet kan ook: dit forum.
Je kunthier, bij bv dit topic, je klacht kort omschrijven. Een KPN moderator zal hier ook komen; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dus qua internet is het dit forum inderdaad.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Ivana en welkom op het Forum. Wat jammer om te horen dat je een klacht hebt. Zoals Peter aangeeft zijn er verschillende manieren om dit bij ons kenbaar te maken. Als je voor internet kiest kun je naast het chatten ook via Facebook of Twitter bij ons terecht. Maar uiteraard kun je het hier ook vertellen. Wat is er precies aan de hand en wat kan ik voor je doen? Als je het liever persoonlijk bespreekt kan ik je een privébericht sturen, waar je op kunt reageren.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Ivana. Ik heb geen reactie meer van je gelezen. Is het inmiddels gelukt om je klacht in te dienen. Als je mijn hulp nog ergens bij nodig hebt dan hoor ik het graag van je.
Hallo KPN,

Gister heb ik contact gehad via de chat met jullie webcare afdeling. Ik heb daar aangegeven dat ik het abonnement (KPN alles in 1 Standaard) erg duur vind worden en gevraagd of er mogelijkheden zijn. De medewerker gaf me aan een leuke aanbieding te hebben.. 3 maanden .. per maand, volgende 3 maanden .. per maand en dan 6 maanden normaal tarief! Ik zou dan op jaarbasis goedkoper uit zijn. Nu had ik op dat moment zitten rekenen en bleek ik op jaarbasis juist duurder!!! uit te zijn (meer als €150!).

Ik vroeg waarom het een aanbieding was terwijl ik duurder uit ben.. daar heb ik tot op heden nog geen antwoord op gehad! Ze probeerde het gesprek af te kappen, of ik nog meer vragen had? Anders nog een fijn weekend! Heb aangegeven bij andere providers te gaan informeren en zou laten weten als ik wil overstappen. Reactie: Dat is goed hoor!

Of terwijl; ik krijg een aanbieding van jullie, waarbij ik uiteindelijk op jaarbasis duurder uit ben dan nu? Wat is dat nou? Dat is toch geen aanbieding? Ik voel mezelf nogal voor de gek gehouden door jullie omdat de medewerker me meerdere malen heeft gemeld goedkoper uit te zijn! Word ik altijd zo voor de gek gehouden? Ik zou graag een klacht in willen dienen of een passende en eerlijke aanbieding zien.
Reputatie 7
Badge +11
Kun je misschien iets meer vertellen over welk abonnement je nu hebt, met of zonder toestel, en welk abonnement je aangeboden hebt gekregen, met of zonder toestel? (incl prijzen) Dan is het misschien wat duidelijker en wellicht kan men hier dan wat voor je betekenen.
Het gaat over mijn KPN Standaard pakket, niet mobiel. Heb het aangepast in mijn bericht, wellicht is het zo duidelijker. Excuus!
Reputatie 4
Badge +2
Mooi dat het ook nog per brief kan.👍🏻 Ik ben nu op het punt om een officieel klacht naar de KPN te sturen en niet via forum/twitter/facebook.

Reageer