Vraag

klacht

• 17 maart 2018
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Ik kon geen e-mail adres vinden om mijn klacht naar toe te sturen dus plak ik mijn e-mail hieronder.

groet, Mirjam

Beste heer /mevrouw,

Sinds 07-12-2011 zijn wij klant bij Kpn met hebben het hoogste pakket, de eerste jaren waren wij zeer enthousiast over het product wat geleverd werd en daardoor zijn wij al die jaren een trouwe klant gebleven.

Een klacht is er wel in het begin ontstaan waar nooit een oplossing voor gevonden is ondanks dat ik dit meerdere malen heb aangegeven en geprobeerd een oplossing hiervoor te vinden. Het gaat hier om het spotify account waarvan ik geen inloggegevens heb, destijds heb ik het account geactiveerd maar vlak daarna is mijn computer gecrasht en was ik de gegevens kwijt omdat die nog niet in de backup stonden. Met geen mogelijkheid zijn die inloggegevens opnieuw op te vragen, niet bij Kpn en ook niet bij Spotify zelf, dit blijkt uit meerdere chat en telefoon gesprekken die ik met medewerkers van uw bedrijf heb gehad.
Deze klacht hebben wij voor lief genomen omdat het internet, digitale tv en de vaste telefoon goed bevielen, zonder storingen en altijd super snel.

Tot ongeveer een jaar geleden, sinds dien hebben wij vaak last van of een wegvallend Wifi signaal en of een erg traag internet. Uiteraard heb ik na alle stappen te hebben doorlopen op uw website voor het verbeteren van het signaal, meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, via de chat maar ook telefonisch.
Veel oplossingen gezocht instellingen veranderd nieuw modem etc. etc. het mag niet baten de verbinding blijft wegvallen en is regelmatig erg traag, dit alles is vinden wij erg vreemd omdat de eerste 6 jaar alles perfect heeft gewerkt en wij in ons huis geen veranderingen of verbouwingen hebben gehad.

Ik ben een aantal weken geleden telefonisch benaderd door een van uw medewerkers met de vraag of alles nog naar wens was, bij deze medewerker heb ik bovenstaande verhaal ook helemaal uitgelegd. Ook hierop volgend is er geen oplossing gevonden voor de problemen.

Nu ik een andere mobiele telefoon van mijn werk heb gekregen waarbij ik gratis onbeperkt kan bellen.
Vind ik het zonde om mijn vaste telefoon aansluiting met onbeperkt bellen te laten bestaan. Ik heb gekeken op de site van Kpn of ik dit kan veranderen en kwam er achter dat als ik dit zou doen ik ook mijn sport kanalen, Spotify en extra pluspakket zou kwijt raken. Jammer, maar Spotify deed het al 6 jaar niet en de sport kanalen kijk ik niet.
Gelukkig zag ik ook dat er een nieuw tv abonnement is, met 4k.
En ook een mobiel internet abonnement voor 5 euro per maand waarbij ik het extra pluspakket er weer gratis bij zou krijgen, dus ik heb gisteren gebeld met de klantenservice om het een en ander om te laten zetten, met in het achterhoofd dat ik net als een nieuwe klant van kpn ook een monteur die een wifi check doet en 3 maanden korting zou krijgen, omdat ik in abonnement van “gewoon” naar 4k zou gaan.
En door de gratis monteur die zou komen die wellicht de wifi problemen op kan lossen heb ik besloten Hiervoor te kiezen.

Tijdens het telefoon gesprek gisteren kon het nieuwe mobiele abonnement al wel afgesloten worden maar met het vaste gedeelte van het bestaande abonnement kon de betreffende medewerker niets ivm een storing, of ik daarvoor een dag later wilde terug bellen.

Ik heb vandaag de nieuwe simkaart al ontvangen en heb gebeld om de rest in orde te maken, helaas kreeg ik te horen dat ik in abonnement achteruit ging en daardoor geen recht had op monteur en korting, en zowiezo krijgen bestaande klanten geen korting is mij verteld.

Ik vind dit alles toch een vreemde situatie, het lijkt wel of een klant die al jaren lang bij u is (met volgens uw medewerker het duurste abonnement) minder belangrijk is dan nieuwe klanten.
En zal indien er geen passende oplossing voor mijn situatie gevonden/aangeboden wordt, helaas en met tegenzin genoodzaakt zijn om over te stappen naar een andere provider.

Met vriendelijke groet,

Mirjam Oosterveld

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Mirjam, welkom op het forum! Wat een uitgebreide uiteenzetting van jouw situatie, dank daarvoor. 🙂 Wat leuk dat je al zo lang klant bij ons bent. Vreemd dat je aan de telefoon 2 verschillende verhalen te horen krijgt. Ik kan me voorstellen dat je daar niet over te spreken bent.

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan kijk ik of mijn collega's aantekeningen van de gesprekken in het systeem achter hebben gelaten en help ik je verder.

Reageer