Klacht

Onderstaande wordt tevens vandaag per post verzonden:

Klantenservice KPN
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

De heer E.A. Ramdhan
Klantnummer: *
Emailadres: *
Mobielnummer: *

Onderwerp: Klacht

Beste heer, mevrouw,

Ik heb een klacht over de gang van zaken bij KPN.

Begin dit jaar ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo. Wegens een fout bij KPN is mijn abonnement later beëindigd. Hierdoor is er een openstaande betaling van € 4,64 ontstaan.

Ik heb via de klantenservice meerdere malen contact gehad over verschillende zaken en heb hier positieve ervaringen mee gehad. Ook voor dit te betalen bedrag heb ik gebeld en gevraagd of dit gewoon kwijtgescholden kon worden, daar het niet mijn schuld is dat KPN het contract niet tijdig heeft stopgezet. Ik heb namelijk netjes aan Ziggo doorgegeven dat mijn contract per 02-02-2018 afliep en heb ruim een maand eerder een nieuw contract bij Ziggo afgesloten. Een medewerker van uw klantenservice zou hiervoor een terugbel verzoek indienen bij betreffende afdeling. Ik ben helaas niet teruggebeld. Het verbaasde mij dan ook toen ik vandaag (24 april) contact opnam met de klantenservice, dat het openstaande bedrag van €4,64 is overgedragen aan een incassobureau.

Zoals u ziet in mijn betaalgeschiedenis ben ik een trouwe klant geweest voor zowel het mobiele als het tv+internet gedeelte en heeft KPN ten alle tijden de openstaande facturen kunnen incasseren.
Ik heb nu achteraf spijt door het advies van een van uw medewerkers aan te nemen, om de laatste betaling terug te boeken. Ik had liever kunnen wachten op een terug storting van de teveel betaalde abonnementskosten.

Ik vind het uitermate vervelend dat er nu een incassobureau is ingeschakeld voor een bedrag van €4,64. Overigens heb ik tot op heden geen brief mogen ontvangen van een incassobureau. Ik ga er dan ook vanuit dat u het incassobureau informeert dat de zaak hiermee is afgedaan, omdat dit op een misverstand berust. Ik heb uit protest het bedrag van €4,64 vandaag overgemaakt.

Ik ben heel erg teleurgesteld in KPN. Je kan op veel manieren contact met jullie opnemen waaronder; telefonisch, en social media, maar mailen kan dan weer niet. En dan heb ik nota bene meerdere malen positieve feedback gegeven over KPN, waar ik nu ook spijt van heb.

Naar mijn mening is dit een grote misverstand en verwacht ik dat u mij nu wel terugbelt.

Ik ben te bereiken via het emailadres * of per mobiel op 06-*
Met vriendelijke groet, Ewald Ramdhan

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

4 reacties

Hallo Admin,

Is deze topic nu volledig verwijderd?

Mvg,
Reputatie 7
Badge +16
Geen zorg, Ewald.
We hebben alleen de privacy gevoelige informatie afgeschermd. Uiteraard verwijderen we geen berichten.
Ik heb je verhaal doorgelezen en dit klinkt allemaal bijzonder betreurenswaardig. Ik zal straks alles gaan opzoeken en kom er vanavond of morgen op terug!
Als het écht is overgedragen aan een incassobureau weet ik dat het voor ons heel lastig is om zoiets ongedaan te maken maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen. Ik ga mijn uiterste best doen om je te helpen!
Beste Erwin,

Bedankt en ik hoor het graag.

Gr Ewald
Reputatie 7
Badge +16
Hoi Ewald. Ik begrijp dat jij tevens die klachtenbrief hebt geschreven. Ik had dit graag direct voor je opgelost maar aangezien je geen abonnement meer bij ons hebt is dat voor mij lastig.
Ik denk dat de klachtenafdeling nu ook het meest effectief is. Uiteraard betreur ik de gang van zaken maar ik spreek de hoop uit dat dit door die afdeling netjes afgehandeld gaat worden.
Er zal na ontvangst van de brief op korte termijn contact gezocht worden.

Reageer