Klacht!!

• 20 november 2012
  • 2 reacties
  • 8277 keer bekeken

Ik wil graag een klacht indienen over de manier waarop met mij is omgegaan. Ik ben al ruim 10 jaar internet klant bij de KPN, zonder onderbreking. Heb van de KPN een aantal jaren geleden een router gekregen om het signaal in huis draadloos te krijgen. Ik heb geen verstand van deze zaken. Ik heb een contract met de KPN over de de hoeveelheid MB's die ik als download snelheid krijg. Dit was 8 MB. Sinds meer dan 2 jaar heb ik mijn mijn snelheid op mijn contract verhoogd naar 40 MB. En betaal daar dus een 10,- in de maand meer voor. Ik werd in september van dit jaar door een vriend van mij geattendeerd op het feit dat je de download en upload snelheid kon meten. Ik heb dit vervolgens ook gedaan. Wat blijkt? Ik heb nog steeds maar 8 MB download snelheid!! Ik heb vervolgens over een aantal dagen verdeeld een aantal metingen gedaan en het bleek dat ik niet meer dan 8 MB downloadsnelheid haalde. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de KPN.

In het gesprek dat ik voerde kreeg ik van de medewerkster van de klantencervice te horen dat mijn router niet de nieuwe snelheid aan kon en dat zij de nieuwe router zou toe zenden. Heel netjes heb ik vervolgens 2 dagen later de router in huis. Ik zou aangesloten worden een 2 weken later op het snellere netwerk. Ik heb vervolgens deze datum afgewacht en de router aangesloten. En ja hoor toen had ik een veel hogere snelheid. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de KPN, omdat ik dus vanaf het moment dat mijn contract van de hogere snelheid is ingegaan, te veel aan abonnement heb betaald. Ik heb in totaal zeker 4 keer moeten bellen met de KPN om duidelijk te maken wat het probleem was, er zou contact met mij worden opgenomen, maar dat is nooit gebeurd. In mijn laatste gesprek met de KPN werd mij dood leuk verteld dat men mij een restitutie van 10,- kon geven omdat in de kleine lettertjes staat dat ik 6 weken de tijd heb om in beroep te gaan over een nota!!!

Ik ben zeker 2 jaar lang opgelicht door de KPN, doordat zij mij bij het afsluiten van mijn contract niet hebben verteld dat mijn router, die zij zelf hebben geleverd, niet de nieuwe snelheid aan kon en dat ik niet ben aangesloten op het snellere netwerk. Er werd mij verteld dat ik maar eerder had moeten controleren wat mijn downloadsnelheid was!! Ik moest maar een brief sturen.... KPN jammer dat jullie zo omgaan met jullie vaste klanten...

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste Walg,

Ik heb je verhaal gelezen en kan me zeer goed voorstellen dat je zeer ontevreden bent over de gehele gang van zaken. Ik wil alsnog een poging doen dit recht te zetten, hiervoor heb ik echter wel je gegevens nodig. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan pak ik het voor je op!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Hallo Jeroen,

Fijn dat je zo snel hebt gereageerd op mijn bericht. Ik heb op verschillende manieren geprobeerd een prive bericht te versturen maar dit is niet gelukt. Zou je mij een bericht kunnen sturen naar mijn mailadres? 

Groeten J. Walg

Reageer