Klacht

  • 25 november 2012
  • 2 reacties
  • 8096 keer bekeken

Hallo kpn webcare,

wij zijn al 20 jaar trouwe klant bij kpn.

maar de laatste jaren gaat het niet zo goed, we zijn er toen namelijk achter gekomen dat we gemiddeld 8mbps van de 40 kregen. Wat bleek nou: ons abbonement was verouderd en niet automatisch overgezet. Na heel wat gebeld te hebben heeft kpn ons het juiste abbonement gegeven.

Met deze router ontvangen we helaas nog maar gemiddeld 20mbps.

Na al dit gezeur besloten om waarschijnlijk over te stappen: Maar nee,

Kpn heeft ons tot 25 juli 2013 aan het ''nieuwe'' abbonement vastgezet, waar we eigenlijk al jaren recht op hadden.

is hier een oplossing voor? dankje.


2 reacties

Als je VDSL nu aangeboden krijgt zul je waarschijnlijk een ander modem moeten hebben.

Een ADSL-2 modem kan maar tot ongeveer 20 mb aan.

Succes.

Reputatie 4
Badge +8
Hallo Bartje,

Wat vervelend dat je abonnement niet automatisch is omgezet. Ik wil graag voor je uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen. Ik wil ook graag kijken of er nog meer snelheid uit de lijn te halen valt.

Zou je mij je postcode en huisnummer in een privébericht kunnen sturen? 

Met vriendelijke groet,

Ronald

Reageer