Klacht

• 7 december 2012
  • 1 reactie
  • 8207 keer bekeken

Hier wil ik mijn frustratie uiten omtrend de enorm slecht handelen van KPN support.

Ik heb 18 Oktober een verhuizing gehad, dit allemaal netjes en op tijd doorgegeven bij kpn glasvezel en een brief gehad dat vanaf 18 oktober het abonnement op het nieuwe adres zou moeten zijn. Monteur langs geweest maar ik had slecht internet, dit in de zin van: Internet dat zeer regelmatig eruit lag, en problemen met mijn Tvpakket. 

In totaal heb ik nu voor de verhuizing 16 keer gebeld met die "service' van kpn en zijn er weet ik wel niet hoeveel tickets aangemaakt. De tv was uiteindelijk opgelost, zelfde als uitvallen van internet, maar de snelheid van mijn internet ligt op de helft van wat ik normaal zou moeten hebben. Omdat ik nog op het oude pakket zit (premium) zou deze omgezet worden naar "Standaard" pakket. Vandaag was ik het zat, na 2 weken nog steeds niet gerepareerd was (wat volgens de kpn service opgelost zou moeten zijn) kreeg ik weer te horen dat er een ticket aangemaakt zou worden, en weer een week moet wachten.

Ik betaal me scheel aan jullie, en jullie leveren niet wat afgesproken is! Daarbij wou ik een klacht indienen bij Glasvezel krijg ik te horen dat dit alleen kan wanneer de storing afgehandeld is. Ja lekker makkelijk voor jullie, krijg je dus nooit een klacht binnen. Ik wordt ook nog diverse malen zeer rot behandeld aan de telefoon door de "service" Ik blokkeer jullie op mijn rekening totdat er een oplossing komt, jullie houden niet aan de afspraken die getekend zijn voor dit abonnement.

Ik hoop dat hier iemand wakker genoeg is om me te kunnen helpen!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Beste Michael,

Spijtig te horen dat een en ander niet naar wens is verholpen en excuses voor het feit dat je telefonisch niet op de juiste manier te woord bent gestaan.

Om te zien of wij vanuit het Forum iets voor je kunnen betekenen om dit op te lossen vraag ik je graag om mij via een privébericht je klantnummer, postcode, huisnummer en een bereikbaarheidsnummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer