klacht!

  • 18 december 2012
  • 0 reacties
  • 7889 keer bekeken

Heb eigenlijk een klacht over de service van kpn.

In november werd ik gebeld door kpn en werd er excuses aangeboden want er was te veel geld van onze rekening gehaald ivm een dubbele abbonoment,ruim 700 euro er werd gezegd dat begin december dat geld op me rekening zou staan! Nou niet dus,ik ga bellen met kpn blijkt alles nog gewoon door te lopen! Hoezo slapen ze daar! Nu is de oude abbonement dus wel stop gezet.

En dan zeggen ze dood leuk ik moet ff 20 dagen geduld hebben dan word de abbonement bevroren en daarna ook nog eens 2 maanden wachten op me eigen geld!!!! Al die fouten maken en dan ook nog eens zeggen dat ik op me geld moet wachten dit slaat helemaal nergens op,ik moet me rekeningen ook binnen 4 dagen betalen!!!!! Vind ik niet kunnen dit.


0 reacties

Er zijn nog geen reacties. Reageer als eerste.

Reageer