Klacht

  • 31 december 2012
  • 1 reactie
  • 8190 keer bekeken

:@Op 20 december verhuizing aangevraagt via de website KPN van mijn KPN aansluiting naar nieuw adres, rekening gehouden met de 2 weken die aangegeven staat op de website van KPN. KPN beloofd binnen 24 uur terug te bellen, en doet dit op de vaste lijn ipv mobiel. Je zou toch denken dat ze door hebben dat je bij een verhuizing niet naast de telefoon gaat zitten wachten tot KPN contact opneemt, daarvoor geef je volgens mij een mobiel nummer door. Maar goed dan zelf maar klantenservice bellen om verhuizing door te geven, en wat schets mijn verbazing, KPN kan pas na ruim 3 weken de verhuizing realiseren en dus niet voldoen aan de beloofde 2 weken op de website. Dit betekent dat ik nu dus 8 dagen zonder internet, telefoon en tv zit in mijn nieuwe huis (tekst website: De verhuizing geeft u 3 maanden tot uiterlijk 2 weken voor de verhuisdatum aan ons door. Wij hebben dan voldoende tijd om de verhuizing te verwerken zodat u op de verhuisdatum gebruik kunt maken van onze diensten.)


1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Beste hoffie0318,

Vervelend te horen dat de verhuizing niet verlopen is zoals gepland. Het kan inderdaad in de praktijk in enkele gevallen tot 4 weken duren voordat een ADSL/VDSL aansluiting is gerealiseerd. De normale doorlooptijd voor een verhuizing is wel vanaf 2 weken. In jouw geval pakte dat helaas ongeluk uit, excuses daarvoor. Toch wil ik je bedanken voor het signaal, mocht dit namelijk bij meer klanten gebeuren moet de tekst worden aangepast op onze site. Ik kaart het in ieder geval voor je aan. Verder ga ik er vanuit dat de verhuizing, ondanks de vertraging verder goed zal verlopen. Mocht dat onverhoopt toch niet zo zijn, hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer