Klacht! Alles-in-1

• 22 juli 2015
  • 2 reacties
  • 259 keer bekeken

Hallo ben op 13-6-2015 naar de kpn winkel geweest in Ridderkerk, ik wilde hier informatie en mogelijk een abonement af te sluiten. hier heb ik een gesprek gehad met een verkoper die op dit moment aanwezig was. ik vroeg de verkoper omdat ik een huis had gekocht voor een uitgestelde datum van aansluiten, de verkoper zei hier direct op dat dit mogelijk was en geen probleem hoefde te zijn. ik heb op dat moment besloten om kpn maar te nemen voor mijn alles in 1 thuis aansluitin, en de verkoper heeft netjes alles voor mijn ingevuld op de formulieren. tijdens het invullen van deze formulieren vroeg hij de datum van aansluiten en daarop zei ik 14-8-2015 als datum. we zijn daarna verder gegaan met het invullen van de rest, tijdens de nacontrole van de formulieren stond er als aansluitdatum 30-6-2015 ik heb de beste verkoper versteld dat dit niet de datum was dat ik wilde. de verkoper heefd mij toen verteld dit is een fictieve datum en hoeft u niet naar te kijken ik vroeg daar nog op als dat ten alle tijden gewijzigd kon worden "jah dit is mogelijk'' was zijn antwoord. op 30-6-2015 krijg ik een bericht uw aansluiting is gereed, ik gelijk gebeld met klanten service en deze kwamen tot de conclusie dat er niks meer kon gebeuren je bent nu aangesloten en dat is vast. nu woon ik nog niet op mijn adress waar de aansluiten voor is en betaal ik eigenlijk anderhalve maand voor niks. plus mijn actie periode waarvoor ik hem heb afgesloten is ook anderhalve maand korter. ik vind het schandalig dat ik in de winkel word voorgelogen over de gang van zaken. en dat dit ten koste van de klant moet gaan. ik snap dat ik het contract naderhand beter had moeten lezen. maar om kosten in rekening te brengen voor iets wat niet gebruikt wordt vind ik schandalig. alles omdat de verkoper van kpn dingen beloofd dat eigenlijk niet waar zijn, dit is oplichting vind ik. 

ik vind dat kpn zo schappelijk zou moeten zijn om hier wat mee te doen.

Mvg  Boom

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Boom,

Welkom op het forum!

Wat een vervelende gang van zaken!

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer kunnen sturen?

Dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen!

Met vriendelijke groet,

Koen

Badge
Hallo,

Kreeg u een sms/email.

Want waarschijnlijk zijn dat geautomatiseerde berichten. Het kan zijn dat de datum inderdaad een fictieve datum is , maar dat de berichten wel worden verstuurd. Mocht dit het geval zijn dan kan het zijn dat er pas vanaf de ''echte'' datum iets in rekening gebracht wordt.

Is er al iets in rekening gebracht? 

Reageer