Vraag

klacht behandeling als kpn klant

• 23 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 155 keer bekeken

Goedemorgen KPN,
afgelopen maandag is er een monteur bij ons geweest voor een storing op het internet/wifi. na veel uitpluizen lag het aan de draadloze verbindingsset. wij zijn al sinds wij samenwonen in 2000 abonnee bij kpn. de problemen bleven bestaan toen wij zijn verhuis in 2010 hadde wij het idee dat het nu wel goed zou aan niets is minder waar na 9 modems en 12 medewerkers/monteurs en diverse telefoontjes met de klantenservice bleken jullie niets te kunnen doen aan ons probleem tot op deze maandag. vorige week is er een monteur gekomen die voor de zoveelste keerde verbinding liet doormeten en zou een storingsmonteur aansturen om het probleem te verhelpen. de monteur die maandag daarop kwam bleek dit niet te kunnen maar was alleen voor het internet. hij heeft echter wel het probleem wat de rest niet kon vinden opgelost het bleek de draadloze verbindingsset te zijn. hij heeft deze er tussenuit gehaald en het probleem was opgelost. echter de week voor de vakantie heeft mijn vriendin doordat zij geen bereik had aar data bundel op gebruikt. en vloog als je tv keek de verbinding steeds uit. dit bracht erge irritatie met zich mee ook dat de monteur de verkeerde bleek te zijn(achteraf wel goed dat hij geweest was) speelde daar een rol in. bij navraag bij uw klantenservice zou ik worden teruggebeld. echter een tegemoetkoming voor de verbruikte databundel of de defecte draadloze verbindinsset bleef uit de garantie was tenslotte al verlopen terwijl de problemen daar al mee waren begonnen en er nooit naar de verbindingsset was gekeken door welke monteur dan ook alles was goed aangesloten door kpn zelf dus daar kon het niet aan liggen. dus hoewel de problemen de hele tijd al speelde werd mij gevraagd waarom ik dan niet elke dag heb gebeld want dat had volgens deze dame gemoeten. dus je moet elke dag met kpn bellen wachten op een monteur die dagen later komt vervolgens met een telefoon in zijn had de helpdesk belt en vervolgens de lijn doormeet en zegt nee hoor het werkt gewoon. weer opstapt zodat je eigenlijk de volgende dag weer moet belllen volgens deze medewerker. alsof er niet gewerkt moet worden en je savonds niet iets anders wil dan op kpn te moeten wachten en soms uren in de wacht staat of gewoon met de mededeling "u moet de volgende stappen op de modem doen" of "we sturen u een nieuwe modem toe dan zal het probleem wel over zijn"
graag zou ik nu wel een keer door kpn serieus genomen willen worden en de klacht nu eens goed afgehandeld willen zien want dit is gewoon de monopoly ositie die kpn weer eens laat zien.

jammer dat je 3 mobiel en kpn compleet bent al die jaren en hoop dat zo groot bedrijf voor je klaar staat. nee verschuilen achter de garantie en de klant laten stikken maar wel ieder jaar meer geld vragen.

ik hoop dat jullie mij willen benaderen voor een goede oplossing want ik vind dit... er zijn geen woorden voor

met vriendelijke groet,

Fred van der Kuijp

3 reacties

Badge +2
Hallo Fred,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd, wil je hier op reageren?
Ik help je graag!
Badge +2
Hallo Fred, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Als ik je ergens nog ergens mee kan helpen dan zie ik je privébericht graag tegemoet!
Badge +2
Fijn dat het na contact met de klantenservice is opgelost Fred!

Reageer