Beantwoord

klacht: bestelling Internet geannuleerd

  • 2 January 2020
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

Beste KPN,

Ik had een bestelling gedaan op 25/11/2019.

Het ging om Hussel thuis. Met overstapservice ,en een gratis tv. Ik heb vandaag gebeld om te kijken wat de stand van zaken was bleek dat er niks bekend was bij KPN. Ze konden niks vinden terwijl ik de mail heb gekregen met de bevestiging vd bestelling inclusief recht  op de tv. 

De bestelling is alweer gedaan in samenwerking met een aardige mevrouw van KPN. Ze vertelde me om een klacht in te dienen via de website van KPN. Alleen als bijlage kan ik de email niet bijvoegen omdat deze een te groot bestand is.

Wat moet ik doen?

Vriendelijke groet 

Deborah 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 January 2020, 20:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Deborah, 

Een alternatief is om de klacht per brief te versturen. Dan zal je e-mail moeten uitprinten en bijvoegen. 

Voor de volledigheid : 

Een klacht kun je via internet, het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

Internet

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm  

Via dit forum: 

Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator  komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

Per brief : 

******

Admin: gegevens verwijderd. 

Reputatie 7

Hallo @Deborah1984, welkom op het KPN forum. Goed dat je je onvrede bij ons kenbaar maakt. Ik wil graag voor je kijken wat er aan de hand is. Aanmeldingen voor nieuwe klanten tijdens de Black Friday week, konden kiezen tussen twee aanbiedingen. Jij hebt voor de Smart TV gekozen. Hierover heb je ook een bevestiging ontvangen per mail / brief. En deze wil je graag naar ons sturen. Klopt dat? 

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant, mobiel nummer is voldoende. Je kunt hier op het forum het document uploaden. Vergeet niet jouw persoonlijke gegevens te verwijderen. Het is hier openbaar ;)  

Reputatie 7
Badge +28

Even een vraag aan Nadia: 

Waarom haal je hier het briefadres van KPN weg? Dit adres is door andere moderators als alternatief aangeboden bij een klacht en het adres staat ook gewoon op de website van KPN. 

 

Badge +12

Even een vraag aan Nadia: 

Waarom haal je hier het briefadres van KPN weg? Dit adres is door andere moderators als alternatief aangeboden bij een klacht en het adres staat ook gewoon op de website van KPN. 

 


Anders krijgt KPN veel te veel brieven ;-)

Reputatie 7

Even een vraag aan Nadia: 

Waarom haal je hier het briefadres van KPN weg? Dit adres is door andere moderators als alternatief aangeboden bij een klacht en het adres staat ook gewoon op de website van KPN. 

Anders krijgt KPN veel te veel brieven ;-)

Dat klopt! De voorkeur gaat uit naar het online formulier: Klacht indienen KPN  . Via online chat of telefoon. Via dat proces wordt de klacht vele malen efficiënter afgehandeld.

Reputatie 7
Badge +28

@Deborah1984 

Is het indienen van de klacht nu gelukt? Het liefste dus via de website. Als het via de website echt niet lukt, krijg je alsnog een postadres. 

Reputatie 7

Hé @Deborah1984, helaas geen reactie van je gehad. Ik neem aan dat je de juiste weg hebt gevonden en dat het probleem is verholpen. Je hebt waarschijnlijk de hulp van de KPN community niet meer nodig. Toch nog vragen? Je weet ons te vinden ;)

Reageer