Vraag

Klacht en vraag m.b.t. het inplannen van een monteur om glasvezel netwerk te installeren

  • 30 November 2021
  • 6 reacties
  • 182 keer bekeken

Een tijdje geleden op 18-10-21 komt er iemand van KPN aan de deur en doet mij een mooie aanbieding om over te stappen van Ziggo op KPN. Ik werd overtuigd door het glasvezelnetwerk aanbieding en besloot over te stappen.


Diezelfde dag werd ik telefonisch benaderd om een dag in te plannen voor de monteur die het glasvezelnetwerk zou aan komen leggen. Ingepland op 23 november.


22 november werd ik gebeld door KPN om een afspraak met de monteur in te plannen en werd mij voorgesteld om 26 november of anders de week erop in te plannen. Dit tot mijn verbazing aangezien ik al de 23e had ingepland en ik heb dit aangegeven. Toen kon het toch de 23e, tussen 13:00 uur en 17:00 uur.


Ik werk in de zorg en zoals bij iedereen denk ik wel bekend is het erg hectisch en werk ik bijna wekelijks minimaal 6 dagen. Die dag heb ik vrijgemaakt, mijn enige vrije dag en de hele dag binnen gebleven in afwachting van de monteur. Echter is er meerdere keren aangebeld die dag, maar geen monteur voor KPN.


Na 17:00 uur ging ik toch eens bellen hoe dit zit. Er werd mij verteld dat de betreffende afdeling vanaf 17:00 uur gesloten is. Lijkt me niet handig als iemand tegen bijvoorbeeld hetzelfde probleem als dat wat ik ondervind aanloopt. Enfin. De persoon die ik aan de lijn kreeg kon mij wel vertellen dat er een monteur was langsgeweest, maar dat ik niet thuis zou zijn geweest op dat moment(???) Daarbij kon ze vermelden dat de monteur een briefje had achtergelaten met een telefoonnummer erop die ik diende te bellen. Ik ben op dat moment gaan kijken in de brievenbus, maar ook geen briefje te vinden(!!!)