Beantwoord

Klacht: Geen noodpakket ontvangen voor nieuwe aanvraag abonnement

  • 8 November 2019
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb vorige week maandag een nieuw pakket afgesloten i.v.m. verhuizing. Ik heb vorig jaar mijn pakket bij KPN afgesloten (met behoud van mijn mobiel nummer) omdat ik wegging om te reizen. En na terugkomst nu ook weer een eigen woning. Ik kon binnen een week de sleutel al krijgen voor mijn nieuwe woning. En ook direct weer contact opgenomen met KPN. Tijdens het afsluiten is aangegeven dat ik pas verbinding per 25 november kan ontvangen. Om die reden mij een noodpakket beloofd ter overbrugging. En dat die aangevraagd is en toegestuurd zou worden. 

Inmiddels een week verder ik heb zes keer contact gehad. Het is zogenaamd drie keer fout gegaan. Steeds is mij beloofd, het gaat nu echt goedkomen (gisteravond nog) en u ontvangt morgen een bericht van verzending en dan kunt u het de volgende dag ophalen. 

Ik heb die bevestiging vandaag weer niet ontvangen. Dus ik heb nogmaals gebeld voor het noodpakket. Vervolgens na de eerste dame gesproken te hebben, ben ik doorverwezen na de zogenaamde juiste afdeling....Dit was blijkbaar de juiste afdeling om me te afwijzen en aan te geven dat ik hier niet voor in aanmerking kom. Want ik ben een nieuwe klant en die krijgen dat niet bij verhuizing. En volgens hem ben ik dus niet goed ingelicht. Op het moment dat ik vraag hoe kan ik een klacht kan indienen. Geeft hij aan dat ik dit via de website kan doen. Waarop ik aangeef maar dan moet ik dus eerst op zoek naar een plek met internet. Waar ik gewoon uitgelachen wordt.. met ja, dat klopt.. 

 

Uiteraard ben ik hier nog steeds niet mee geholpen als nieuwe klant. Vooral het uitlachen van een klant is wel heel brutaal. Het is ook onterecht dat je tijdens afsluiten een noodpakket wordt beloofd en vervolgens twee weken later gewoon wordt gezegd dat je helemaal niets ontvangt. Geen oplossing..alleen onbeschoft wordt uitgelachen.

En dat ik nog twee weken zonder internet zit. Dat past niet echt. Inmiddels is mijn mobiele internet tegoed ook al weer verbruikt. Dat kun je wat mij betreft ook geen service meer noemen. Ik krijg geen enkele oplossing aangeboden.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 November 2019, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Ik zit dit toch met gemengde gevoelens te lezen.  Wat dat lachen betreft denk ik toch dat je dat verkeerd heb opgevat.  Ik denk dat hij moest lachen om jouw opmerking over het zoeken naar een plek om een klacht in te dienen. Eerlijk gezegd moest ik daar ook om lachen gewoon omdat ik het een scherpe opmerking van je vond. Een noodpakket wordt volgens mij niet geleverd om de levertijd te overbruggen dus dat had je nooit mogen worden toegezegd. En wat de levertijd betreft zo lang duurt het nou eenmaal daar is weinig aan te doen.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @MandyStr, welkom! Wat een zuur welkom terug van ons, zeg :-(. Ik zie inderdaad dat je meerdere malen contact hebt gehad en dat er ook meerdere malen beloofd is dat je zo'n noodpakket krijgt. Helaas kan ik deze ook niet aanvragen, althans: het kan wel, maar je voldoet niet aan de voorwaarden en de aanvraag wordt dus afgewezen. Ik kan er dus niets anders van maken dan bevestigen dat je geen noodpakket gaat krijgen van ons. Het spijt me dat je zo aan het lijntje gehouden bent. 

 

Een klacht mag je inderdaad via de website indienen, daarmee gaat er echter niets veranderen. Je mag dit dus ook evt. als klacht zien. Ik heb in ieder geval alle collega's met wie je hebt gesproken laten weten wat de voorwaarden voor het aanvragen van een noodpakket zijn, zodat dit hopelijk niet nog een keer mis gaat, al heb jij daar op dit moment niets aan :-(. 

 

Lang verhaal kort: we kunnen op dit moment niets bieden ter overbrugging. Ik kan me goed voorstellen dat je dit heel graag anders had willen zien.Â