Beantwoord

klacht: gister niet teruggebeld

  • 1 november 2019
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Ik zou gisteravond worden teruggebeld door Mathijs ******. Vorige week heb ik mondeling alle wijzigingen mbt ons abonnement besproken. Aangezien het systeem maar één order tegelijk aankon, moest de bevestiging een week later plaatsvinden. Hij zou mij terugbellen op het volgende nummer: 06-**********. Ik wordt graag gebeld en het liefst door Mathijs.

groeten Kay

Admin: persoonsgegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 november 2019, 13:06

Hallo Kay,    

 

Ik adviseer jou om jouw nummer weg te halen uit dit bericht. Alleen wel plaatsen in jouw forum-profiel, want dan is het alleen maar zichtbaar voor KPN-medewerkers. 

 

Je kunt jouw bericht aanpassen door rechtsonder op de drie stipjes te klikken. 

 

@Kaybroersen 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo Kay,    

 

Ik adviseer jou om jouw nummer weg te halen uit dit bericht. Alleen wel plaatsen in jouw forum-profiel, want dan is het alleen maar zichtbaar voor KPN-medewerkers. 

 

Je kunt jouw bericht aanpassen door rechtsonder op de drie stipjes te klikken. 

 

@Kaybroersen 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kaybroersen, welkom op het KPN forum. Dat is erg balen zeg! Geen idee waarom het gisteren niet is gelukt om je terug te bellen. Super vervelend, ik snap dat je baalt. Je wordt graag weer door Matthijs te woord gestaan, dat verzoek heb ik bij mijn collega gelegd. Ik kan je helaas niet toezeggen wanneer hij weer aan het werk is. Hopelijk heb je 'm binnenkort aan de lijn. Geef hier anders even een gil, dan zoeken we een andere oplossing :)

Reageer