Prachtige verhalen van KPN, veel geschreeuw, weinig wol. KPN is niet te benaderen voor een klacht en ook grote nalatigheid van hun kant wordt ondanks dat men op de hoogte is genegeerd.
ingediende klachten worden genegeerd of niet verder op gereageerd. Brief schrijven heeft geen zin en mailen kun je niet. Het klachtensysteem zit zo rot in elkaar, dat je altijd in kringetjes blijft ronddraaien. Het geeft er alle schijn van, dat dat juist de bedoeling is. Als je zoals ik alles bij elkaar 26uur bezig bent om onderverdeeld aandacht te komen, om je alsnog bij het beginpunt uit. Kan het zijn dat ik dom ben? Of is het systeem zo slecht dat niet werkt. Ik weet het niet. De medewerkers van KPN ook niet, want die weten er ook geen raad mee. Advies: blijf erg bij KPN als je een gezond en gelukkig leven wil leven, want als je in de tang zit kom je er niet uit en heb je TV, dat steeds uitvalt als je doorschakelt, slechte internetservice en zit je veel buiten bereik op je mobiel. Je kan er niet vanaf want je hebt een contract. als jij niet betaald als je geen diensten krijgt geleverd wordt je afgesloten en proberen ze je ook nog een slechte crediteuren advies aan te smeren. Kortom mediamaffia
Admin: eigen topic voor je aangemaakt