Beantwoord

Klacht indienen bij KPN

  • 1 November 2019
  • 4 reacties
  • 520 keer bekeken

Hoe kan ik 1 op 1 contact hebben met de klantenservice van KPN (via dit forum)?

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 November 2019, 11:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt KPN natuurlijk bellen en chatten, maar dat is jou waarschijnlijk bekend. 

 

Via dit forum kan iedereen meelezen, maar dat heeft ook voordelen. Mogelijk kan iemand anders jouw probleem samen met jou oplossen. 

 

Wat wil je KPN vragen? 

(Vermeld geen telefoonnummer of adres) 

 

Of wil je alleen een klacht indienen? 

Dat kan hier: 

 https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Het is inderdaad meer een klacht.. 

Bedankt voor de reactie!

Reputatie 7

Hallo @d.burghouwt, welkom op het KPN forum. Wat jammer om te lezen dat je een klacht hebt. Goed dat je ons hier hebt gevonden. @Noordzee, heeft het mooi verwoord. We helpen je hier graag samen met de KPN community verder. Dat betekent dat je topic openbaar behandeld wordt. Dat kan een groot voordeel hebben, we hebben het genoegen dat er een schat aan kennis en ervaring van andere gebruikers aanwezig is. Samen komen we tot een goede oplossing. 

Mocht je graag (privé) je klacht direct bij een medewerker indienen? Geen probleem, bel of chat met ons. Wil je het schriftelijk naar ons verzenden? Maak dan gebruik van het klachtenformulier. We zoeken dan binnen 5 werkdagen telefonisch contact met je op. Bedankt alvast voor het doorgeven van je klacht. Hiervan kunnen we leren en in de toekomst onze dienstverlening verbeteren :) 

Reputatie 7

Hey @d.burghouwt, we hebben hier niks meer van je vernomen. Ik ga er vanuit dat direct contact of via het klachtenformulier de voorkeur geniet. Dan sluit ik je topic hier af. Mocht je toch nog vragen hebben, of iets kwijt willen dan hoor ik het graag :) 

Reageer