Beantwoord

Klacht indienen: geen diensten meer

  • 11 January 2019
  • 10 reacties
  • 305 keer bekeken

Badge
Er is bij mij in de winkel een internetaansluiting gedaan op 2 januari 2019.
De buurvrouw die boven de winkel woont heeft sinds die dag geen internet meer haar kabel is losgetrokken.
Ik ben al persoonlijk in Middelburg geweest in de winkel,en heb al zo vaak gebeld, maar raak niet binnen door de te lange wachttijden,heb ook de chat geprobeerd,en ook hier geen oplossing.
Ik zou opgebeld worden,maar alweer geen reactie van kpn.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 January 2019, 11:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Health, welkom! Wat ontzettend vervelend, dit.. Ik lees dat je al contact hebt gehad via de chat, hebben mijn collega's niets voor je kunnen betekenen? Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat er precies aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen. Heb jij ook een particulier abonnement? Of heb jij een zakelijk abonnement bij ons afgesloten?
Badge
Beste Marcia,

Dank u wel voor uw reactie.
Ik heb bij KPN een privé als ook een zakelijk abonnement,ook heb ik bij jullie een abonnement voor mijn mobiele telefoon.
Ik heb nog steeds niets gehoord van KPN,ze gingen mij opbellen,maar helaas geen reactie.
Graag had ik dit opgelost
Met vriendelijke groet
The House of Health
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie niet meteen iets terug, dus ik heb nog iets meer informatie nodig, ben ik bang. Heb je de klacht op jouw adres of op dat van de buurvrouw ingediend? Wat is haar huisnummer? En op welke manier had je contact toen er gezegd is dat je teruggebeld zou worden?
Badge
Beste,
Ik heb de klacht ingediend op mijn adres,de winkelbediende in Middelburg beloofde dat er met mij telefonisch contact opgenomen zou worden.
Helaas geen reactie
Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +30
Zou je me nog de gegevens van de buurvrouw kunnen sturen? Ik stuur je een privébericht, wil je daarop reageren?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, heb je inmiddels op een andere manier contact gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.
Badge
Beste,
Op 2 januari is er bij in de winkel een internet aansluiting gebeurt door KPN.
Sinds die dag heeft mijn bovenbuurvrouw geen internet meer.
De monteur heeft de aansluiting los getrokken van de buurvrouw.
Ik ben 2 x in de winkel geweest in Middelburg om dit probleem op te lossen,zonder resultaat.
Ik heb ook klacht ingediend via de forum,alweer zonder resultaat.
De vader van mijn buurvrouw is ondertussen ook al in de winkel in Middelburg geweest,om een afspraak te maken voor een monteur.
Vandaag vrijdag 18 januari is er een monteur geweest die niets heeft gedaan,ik heb ook geen werkbon getekend.
Wat KPN doet is mij 50€ aanrekenen voor niets.
Dit is een echte schande,ik heb zo veel spijt dat ik klant ben geworden bij KPN.
Ik ben ook nog eens privé klant bij KPN en wordt zo slecht behandelt,ik zelf ben ondernemer en als ik mijn klanten zo ga behandelen ,dan kan ik binnenkort mijn winkel sluiten.
Ik hoop dat dat er zo snel mogelijk een reactie komt.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Health, Marcia is er vandaag niet, vandaar dat ik reageer. Ik heb je losse reactie in het andere topic verplaatst naar je eigen, lopende, topic. Je geeft aan dat je ook via het forum geen resultaat krijgt. Marcia heeft je op 14 januari gevraagd om de gegevens van de buurvrouw. Op de 16e had zij die nog niet van jou ontvangen. Heb je haar inmiddels een bericht gestuurd met de gevraagde gegevens?

Zonder alle gegevens kunnen wij hier niet inzien wat er aan de hand is, en wat de huidige status is. Als je nog geen bericht gestuurd hebt naar Marcia, doe dat alsnog. Ze komt er dan morgen op terug.
Reputatie 7
Badge +30
Uit je privébericht maak ik op dat de situatie er niet beter op geworden is. Daar ik nog steeds geen communicatie onder jouw gegevens zie, ga ik er vanuit dat de klantenservice en de monteur jullie geholpen hebben onder de gegevens van de buurvrouw. Zij is immers ook degene zonder diensten, naar ik begrijp. Het advies is om haar te laten bellen naar 0800-0402. Mijn collega's helpen haar 24/7 verder op dit gratis nummer. Wij komen er volgens mij niet uit op deze manier helaas. Succes!
Reputatie 4
Badge +3
Beste,
Op 2 januari is er bij in de winkel een internet aansluiting gebeurt door KPN.
Sinds die dag heeft mijn bovenbuurvrouw geen internet meer.
De monteur heeft de aansluiting los getrokken van de buurvrouw.
Ik ben 2 x in de winkel geweest in Middelburg om dit probleem op te lossen,zonder resultaat.
Ik heb ook klacht ingediend via de forum,alweer zonder resultaat.
De vader van mijn buurvrouw is ondertussen ook al in de winkel in Middelburg geweest,om een afspraak te maken voor een monteur.
Vandaag vrijdag 18 januari is er een monteur geweest die niets heeft gedaan,ik heb ook geen werkbon getekend.
Wat KPN doet is mij 50€ aanrekenen voor niets.
Dit is een echte schande,ik heb zo veel spijt dat ik klant ben geworden bij KPN.
Ik ben ook nog eens privé klant bij KPN en wordt zo slecht behandelt,ik zelf ben ondernemer en als ik mijn klanten zo ga behandelen ,dan kan ik binnenkort mijn winkel sluiten.
Ik hoop dat dat er zo snel mogelijk een reactie komt.

Als ik jou was, zou ik even langs een KPN XL winkel gaan en daar het e.e.a. uitleggen. De medewerkers daar hebben vaak meer mogelijkheden en kortere lijntjes met de juiste afdelingen, waardoor ze je waarschijnlijk beter kunnen helpen. In het geval van Middelburg is de dichtstbijzijnde KPN XL winkel in Goes.