Beantwoord

Klacht indienen. Hoe?

  • 11 March 2019
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Mijn rekening klopt niet. Bellen met klantenservice, want bij chat zit je na 10 minuten nog te wachten. De mevrouw die mij te woord stond had een vreselijk ‘toontje’, dit ook aangegeven. Ze wilde daarop met me discussiëren. Ik wil geen discussie met die mevrouw, ik wil serieus genieten worden. Ik ben al jaren en jaren een goede klant van KPN, maar ga nu verder kijken waar ik wel normaal
en fatsoenlijk geholpen wordt.

admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 March 2019, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Dag @Klacht1 . Welkom op het forum!
Weet dat ik klachten heel serieus neem. Ik wil je graag verder helpen. Wat wil je graag aangepast hebben?
Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven? Mocht je dit privé willen afhandelen kun je me ook een privéberichtje sturen.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je dit op een andere manier hebt opgelost. Zo niet, laat het weten!