Beantwoord

Klacht indienen oplossen probleem

  • 4 August 2020
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Probleem met WIFI, TV, digitale telefonie. Gisteren op locatie met 3 medewerkers het systeem op afstand gereset, ter plaatse gereset en voor een -tigste keer opnieuw alle codes ingevoerd. Nu doen TV en telefonie het, WIFI niet. Ruim een halve eeuw trouwe klant bij KPN, is er een keer een accuut probleem, is vandaag geen monteur beschikbaar terwijl werkende WIFI absoluut noodzakelijk is. Klacht indienen kan niet. Monteur direct bellen ook niet mogelijk. Het systeem na de eerste assessment aan weer een medewerker van het 0800 te bellen. Systeemdominantie ipv klantenservice. Wat kan ik doen om het probleem (waarschijnlijk defect in modem) vandaag op te lossen?

icon

Beste antwoord door Joep1965 4 August 2020, 09:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

U kunt het beste de eerste mogelijkheid dat er een monteur kan komen gebruiken. De kans dat die vandaag komt is niet zo groot. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @C.G., welkom! Wat ontzettend rot dit :-(. Ik ben echter bang dat Joep1965 het bij het rechte eind heeft: het is zeer goed mogelijk dat er vandaag geen monteur beschikbaar is. Advies is dan om een andere afspraak, wellicht morgen al(?), te kiezen. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hierin, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en een telefoonnummer waarop de monteur je eventueel kan bereiken? 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Is er inmiddels een monteur geweest? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?